Skocz do zawartości

koorki

Użytkownicy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. 1. Faktycznie musiałem przeoczyć te pliki w innych folderach. Przywracanie systemu zostało wyłączone, zgodnie z instrukcją więc nie wiem w czym problem. Na dyskach znajdują się standardowe dane + pliki stron internetowych czy pliki do servera gry, ewentualnie jakaś gra. 2. Could not open INSTALL.LOG file. @Edit Skanowanie nic nie wykazało log jest czysty.
  2. Conduit Engine nie reaguje w ogóle na przycisk zmień/usuń, natomiast przy próbie usunięcia uTorrentBar Toolbar brakuje jakiegoś pliku. Mimo to zamieszczam logi z AD-Remover i Kaspersky Virus Removal tool : Ad-Report-SCAN1.txt Kaspersky.txt
  3. Wyniki skanów z GMERA i OLT GMER.txt OTL.Txt Extras.Txt
  4. Skanowanie zakończyło się po około 30h, lecz nie mogę nic zrobić z infekcjami (a jest ich wiele), ponieważ wyskakuje komunikat że jest za mało miejsca na dysku np. root/drweb/... ; win/D:/.... itp. nie pamiętam dokładnie ale później są już klucze chyba. Co z tym zrobić? Log z Dr. Web. : log
  5. Ok, Jak na razie Dr. Web. działa bez zarzutów. Skanowanie trwa od 26 min i jest dopiero 5% więc wyniki będą pewnie w środku nocy / rano. Logi ze wszystkich programów powinienem zamieścić do godziny 14:30. @Edit Jednak skanowanie po 12h wynosi zaledwie 50% przez co Logi zamieszczę później.
  6. Niestety po mimo kilku prób, nawet z innymi opcjami cały czas zatrzymuje się w tym samym miejscu. Spróbować z innym skanerem?
  7. 1. Pliki podmienione, wszystkie nie potrzebne pliki skasowane. 2. Skanowanie prawdopodobnie się zawiesiło. Na krótko po starcie pokazało kilka opcji "ok" po czym utknęło na "Disabling IRQ #15". Skanowanie przerwać poprzez restart? (klawiatura nie reaguje). 3. Skoro skanowanie się nie skończyło wykonać log z OTLPE czy uruchomić system i podać z OTL i GMER?
  8. Link z paczką do plików został przesłany na Priv.
  9. 1. Tak ekran jest identyczny, niczym się nie różni. 2. Na pewno ten, bo na innych nic się nie dzieje. Menadżer nie zawiesza się od razu po zamknięciu procesu muszę uruchomić go ponownie po czym jakakolwiek akcja wywołuje raportowanie błędów i zamkniecie go. 3. Czy płyta WinRE jest również pod Windows XP?
  10. Witam, wczoraj po uruchomieniu komputera z Windowsem XP zaraz po komunikacie zapraszamy wyświetlił mi sie taki ekran: "System Plugin At Address 0x00874324 Got Critical Error Plese Follow These Steps To Deactivate It" Takie rozwiązanie znalazłem pod win 7 niestety pod XP nie łapie ( Rozwiązanie win 7) Nie mogę tego w żaden sposób ominąć, w trybie awaryjnym jest tak samo, nawet jak uda mi się uruchomić menadżer zadań i zablokować na chwile proces "svchost.exe" od trojana, menadżer zawiesza sie i niemożna go ponownie uruchomić, aby odpalić "explorer.exe" co uniemożliwia mi zrobienie jakiegokolwiek logu. Próba odpalenia OTLPE, aby wykonać log kończy się blue screenem (błędy z blue screen'a: 0x000000ED (0x83F73738, 0xC00000032, 0x00000000 0x00000000). Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...