Skocz do zawartości

lucas39

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lucas39

  • Tytuł
    Użytkownik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. lucas39

    Naprawa Net Framework 2.0

    Nie znam aplikacji az na tyle by wiedziec ktora wykorzystuje jakiego NF. Przy probie instalacji 2.0 jest informacja ze juz jest ( jest ladowany wraz z systemem bo jest w niego wkompilowany) Instalka 2.0 dla W7 chyba nie istnieje.
  2. lucas39

    Naprawa Net Framework 2.0

    a wiec 3.5 zainstalowane (kolejny raz) poprawka 3.5.1 nie instaluje sie - wyskakuje komunikat ze jest juz zainstalowana. 4.8 zainstalowane wraz z polskim pakietem jezykowym Program nadal sie nie uruchamia. A moze jestem w bledzie i nie jest to wina NF? Chociaz nadal bardzo bym chcial by ktos podpowiedzial jak przeinstalowac wersje 2.0 ktora laduje sie wraz z systemem podczas instalacji.
  3. lucas39

    Naprawa Net Framework 2.0

    Program uruchamiany jest x32. Nie sadze by na plycie instalacyjnej Windows 7 x64nie sadze by ktos (microsoft) wkompilowal zapewne na zlosc 32 bitowego net framowoka do instalatora. Ale moge sie mylic.
  4. Dzien dobry. Posiadam Windowsa 7 x64 na ktorym nie moge uruchomic jednego z programow. W oknie bledu programu doczytałem sie ze cos jest nie tak z ladowaniem Net Framworka. Po zagłębieniu sie wysnułem wniosek ze chyba posiadam uszkodzona wersjie Net Framworka 2.0 instalujaca sie wraz z systemem. Prosze o pomoc w naprawie NF 2.0 oraz jesli sie da to dogrania SP do NF2.0. Nie wiem co wkleic wiec prosze pisac udostepnie wszystko co mozliwe. Raport bledu.txt.txt
  5. O !! rany. ale wstyd!!! to było takie proste Dziękuję. Wszystko działa. Można temat zamknąć.
  6. Nie mam pomysłu jak pokazać tu taj obraz. Forum nie pozwala tu zamieścić obrazka lub nie mogę odszukać opcji jak to zrobić. Kont na żadnym portalu zdjęciowym nie posiadam. Okno nie posiada: nazwy Menadżer zadań Windows Plik Opcje Widok Zamknij Pomoc Aplikacje Procesy Wydajność Sieć Urzytkownicy zaczyna się od razu ramka z wyświetlanymi aktualnie uruchomionymi procesami
  7. Witam AdBlocker'a instalowałem osobiście. Doinstalowałem brakujące sterowniki od modemu. Hmm. po posprzątaniu i doinstalowaniu sterownika modemu zapis na kartę pamięci podpiętą do portu usb poprzez czytnik kart pamięci odbywa się 2 razy dłużej. Jak otworze okno Menadżera zadań (CTR+ALT+DEL) to w oknie tym nie ma całego nagłówka. (to zauważyłem teraz podejrzewam że to tez od infekcji pub po mojej ręcznej interwencji.)
  8. Wstyd w sumie mówić ale uznałem ze nie mówić to jeszcze gorzej o tej infekcji. Dziś już nie pamiętam co to było ( przeleciały niemal dwa lata) ale pamiętam ze zostało przyniesione na pamięci przenośnej. Były to losowe pliki i po ich usunięciu i restarcie znów się pokazywały oczywiście pod inna nazwa. Czymś udało się to uspokoić usuwając klucze z rejestrów i ponowne usuwanie plików. Lecz od tamtego czasu ciągle były problemy z jakimiś sterownikami lub programami anty wirusowymi i podobne. Nie dawno chciałem podpiąć smartfona ale nie udało się zainstalować sterownika MTL więc wróciłem do sprawy. Przeskanuje ponownie laptopa i zamieszczę logi. Próbuję również zrobić pełny scan GMERa ale mam kłopoty. Były zainstalowane programy do portów wirtualnych, obecnie zostały odinstalowane, ale nadal GMER się zawiesza. Poprawny FRST. Gmer się zawiesza. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt
  9. Witam Proszę o pomoc w usunięciu czegoś co powoduje różne zachowania się systemu ( czasami problemy w rozpoznawaniu urządzeń wpinanych na USB, czasami brak ich rozpoznawania, programy malwarebytes, kaspersky- zwykle nic nie znajdują. Bardzo dawno temu system był zainfekowany razem z MBR. Infekcja została usunięta ręcznie ale tylko z części systemu. zapis z gmera nie jest kompletny ponieważ zawiesza system jeżeli mogę pomoc scanem jakimś innym programem to bardzo chetnie. Addition.txt FRST.txt gmer.txt Shortcut.txt
  10. na zlosc nie moge dzis znalesc co mi to na javie nieszlo, a przed chwila poprawilem instalacje JavaScript tez wola ale narazie sie na Jvie skupilem ( a moze to powiazane a moze to tylko blad JS a poprzednia informacja z bledem zakomunikowana) ehhh
  11. a u mnie IE9 wypisuje ze musze wlaczyc jave przegladarka w narzedziach jave pokazuje java informuje ze mam wszystko OK
  12. sprobuje pobawic sie wiec i poszukam co mi zaraza system. i nowinka- IE9 nie dziala poprawnie Java i z tego co widze to chyba nie ma madrego kto by wymyslil co z tym zrobic, zapewne przyjdzie poczekac na nowy soft ze strony oracle.
  13. tak, mam zainstalowanego uTorrenta ale nie byl uzywany ostatnio, filmow nie sciagam, bo nawet nie mam kiedy ich ogladac ale kodeki na bank jakies sa wgrane hmm. daje mi to do myslenia. gdzie moge sie dowiedziec jakich wpisow dokonuje qooqle , jakich plikow uzywa itd itp? gdybym wiedzial to moge potestowac i wowczas moge dokladnie znalesc co jest zarazone i rozsiewa po uruchomieniu
  14. fizycznie usunolem plik, pozniej wyszukiwalem czy jeszcze go gdzies nie ma, nastepnie poszukalem innych ale nie bylo uznalem ze jest OK, jednak gdy za ktoryms wlaczeniem znow sie "qooqle" pokazalo wiec postanowilem napisac tu na forum po czyszczenu tu skryptem i przejzenniu rejestrow po jakims czasie znow wrocilo ale w miedzy czasi sporo poprawek ze strony MS sie instalowalo obecnie zainstalowalem nawet IE9 zalaczam log z OTL do przejrzenia Dziekuje za zainteresowanie:) OTL.Txt
  15. w ramach informacji czyszczenie systemu skryptem oraz reczne usuwanie plikow i kopanie w rejestrze jak najbardziej odnosi skutki pozytywne szkoda tylko ze infekcja wraca po kilku krotnym wlaczeniu przegladarki program maware rowniez dziala:) mysle ze w przypadku tego smiecia sprzydala by sie poprawka innego wyjscia nie widze oraz odnosze wrazenie ze maczal w tym palce MS poniewaz dzis smiec cie pokazal po zainstalowaniu poprawek MS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...