Przede wszystkim bardzo, bardzo dziękuję za pomoc i dobre rady:-).
Teraz nie mam dostępu do tego komputera bo dietetyczka na nim pracuje ale w czwartek wieczorem znów do niego siadam. W związku z tym log zawężony tematycznie z Narzędzia analizy gotowości aktualizacji systemu będę w stanie dostarczyć najwcześniej w czwartek ale też w nocy z czwartku na piątek chciałbym ten komputer finalnie naprawić. Czy to jest ten sam log co CheckSur i czy dobrze znalazłem źródło ego instalacji - http://support.microsoft.com/kb/947821/pl . Proszę o krótką informację na co mam w nim zwrócić uwagę. Te wisy z NOT_FOUND udało mi się też namierzyć w CBS.log
Mój plan działania to:
1. Backup katalogu danych uzytkowników
2. Odinstalowanie Avasta i Immunet
3. Próba usunięcia 26 łat. Jak po pierwszych 3 okaże się, że jestem w stanie zrobić to łącznie w czasie 1h to usunę wszystkie 26.
4. Ponowna instalacja SP1
5. W przypadku niepowodzenia:
a) odzyskanie systemu z partycji rescue, to jest Dell Inspiron
instalacja SP1
c) instalacja całego oprogramowania
d) odzyskanie plików z backupu wykonanego w kroku 1.
Wolałbym uniknąć kroku 5. ale też już nie mogę się w to dłużej bawić.
Z pamięci jeszcze napiszę, że W32.Trojan.C1B7 był w jakiś nieważnym pliku wykonawczym, najprawdopodobniej gdzieś w katalogu danych użytkowników. Może dodatkową ważną informacją jeszcze jest, że w tym komputerze na liście procesów bardzo często 2 procesy svchost.exe zajmują od 20 do 40% CPU. We właściwościach sprawdziłem, że są to procesy z poprawnej lokalizacji w katalogu systemowym.
Za wszelkie uwagi do planu i dodatkowe rady z góry dziękuję:-). Trzymajcie za mnie kciuki w czwartek.