Skocz do zawartości

shogi

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam, Na komputerze PC z systemem Windows 10 Pro x64 zainstalowana poczta Windows Live Mail. Od kilku tygodni mam problem z uruchamianiem poczty. Po kliknięciu na ikonę poczty po chwili ukazuje się komunikat: "Nie można uruchomić..." uruchamiam naprawę poczty i problem znika. Po 2-3 dniach to samo. Przeglądając Dzienniki systemu - Aplikacja, zauważyłem dużo błędów między innymi; "Nazwa aplikacji powodującej błąd: igfxHK.exe, wersja: 6.15.10.4331, sygnatura czasowa: 0x564cc83e Nazwa modułu powodującego błąd: igfxHK.exe, wersja: 6.15.10.4331, sygnatura czasowa: 0x564cc83e..." Szukając sposobu na rozwiązanie problemu trafiłem na stronę w internecie gdzie przypisane to zostało zainfekowaniu komputera. Przeskanowałem go więc Kasperskym IS2016pl (nic nie wykrył) następnie uruchomiłem w trybie admin. funkcję chkdsk /F i po niej sfc /scannow. Poczta na razie działa ale nie mam pewności co do infekcji no i te błędy w Dzienniku systemu - Aplikacja. Załączam scan z GMER-a i FRST-a Jeżeli mam załączyć dziennik zdarzeń to z jakim rozszerzeniem? Proszę o pomoc. Shortcut.txt FRST.txt Addition.txt GMER.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...