Skocz do zawartości

Jaycob2002

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jaycob2002

  • Tytuł
    Użytkownik
  1. Alternatywa dla CIS? Proszę bardzo: Comodo Firewall + Qihoo 360 Total Security. Świetny zestawik za darmo U mnie spisuje się świetnie. Nie przepuścił mi ani jednego wirusa. Zresztą sam zdecyduj.
  2. Ja polecam 360 Total Security. Ma 5 silników: w tym Bitdefender, Avira i 3 swoje własne. Otrzymujemy też ochronę płatności, ochronę www i narzędzia optymalizujące.Program nie posiada Firewall-a, więc poleciłbym Comodo Free Firewall. Taki zestaw uchroni cię przed wirusami a w dodatku jest za darmo Możesz zawsze wybrać Kaspersky Internet Security (płatny). Eset też jest dobry i lekki. Nie polecam instalacji Avasta. Robi więcej szkód niż pożytku :/
  3. Problem został naprawiony. Windows update zainstalowało aktualizacje i wszystko wróciło do normy. Zamykam temat.
  4. Zrobiłem tak jak powyżej i diagnostyka pokazała błędy WMI. Załączam logi: WMIDIAG-V2.2_WIN8.1_.CLI.RTM.64_EINTEGRACJA_2016.08.11_10.40.57-REPORT.TXT . Tylko nie wiem co dalej zrobić
  5. Jakiej przeglądarki internetowej używasz ? Czy masz aktualną wtyczkę ? Jakiej wtyczki potrzebujesz ? Jak Adobe Flash Player zaktualizuj ją do najnowszej wersji. Jeżeli nie zadziała zainstaluj nowszą wersje przeglądarki lub inną.
  6. Witam. Jestem posiadaczem systemu Windows 10. Ostatnio zmagam się z dwoma problemami . Pierwszy problem polega na tym, że komputer wyświetla informacje o tym, że nie mój program antywirusowy (GDATA IS) jest wyłączony i u usługa Windows Defender jest wyłączona. Gdy próbowałem uruchomić aplikację GDATA problem nie zniknął. Gdy włączyłem Defendera przez Zasady grupy, Windows widział Defendera i ustawił go jako aktynego i GDATA który był według Windowsa wyłączony. Nie wiem co jest nie tak. Przyznam, że ostatnio bawiłem się antywirusami, testując który będzie lepszy. Z tego co pamiętam instalowałem Avasta, AVG, Bitdefender, ESET i GDATA, wszystkie w wersji próbnej. Jednak coś mnie zaniepokoiło gdy używałem ESET-a. Windows widział go, jako zaporę i antywirusa gdy był aktualny, a pozostałych programów nie widzi... Postanowiłem wyłączyć Defendera, bo gdy jest aktywny inny antywius nie może działać poprawnie (powoduje konflikt), dlatego go wyłączyłem poprzez zasady grupy i usunąłem powiadomienia. Gdy postanowiłem zrobić raport okazało się, że antywirus nie jest zarejestrowany w systemie :/ . Czy to wina ESET-a ? Wszystkie programy antywirusowe skasowałem i wyczyściłem resztki CCleaner-em. Został GDATA IS, którego postanowiłem zatrzymać. Drugim problem jest to, że system w raporcie zapisał, że niektórych usług nie można uruchomić. Są to: "Asystent łączości sieciowej" oraz "Pomoc IP". Gdy próbuję włączyć usługi otwiera się okno z informacją: Co mam robić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...