Skocz do zawartości

gonzo88

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam! Mój touchpad po wgraniu nowego systemu przestał działać. Problem wydaję się być pokrewny z prezentowanym w tym wątku:. https://www.fixitpc.pl/topic/7329-usuwanie-zeroaccess-nie-dziala-klawiatura-i-touchpad/ Generalnie po zainstalowaniu świeżej kopii windows10 touchpad działał jeszcze normalnie. Następnie podpiąłem mysz do portu USB i po jej odpięciu touchpad odmówił posłuszeństwa. Szukając rozwiązania problemu zastosowałem wszystkie podstawowe rozwiązania jak przegląd ustawień myszy w panelu sterowania, aktualizacja sterowników czy próba włączenia touchpada klawiszem funkcyjnym. W menadżerze urządzeń touchpad wyświetlany jest jako dell touchpad z żółtym wykrzyknikiem a w szczegółach znajduje się właśnie odniesienie do pliku i8042prt. Problemem w diagnostyce będzie zapewne zablokowany hasłem bios, co uniemożliwia zmianę ustawień bootowania (system został wgrany na wyjęty dysk). Mój sprzęt to dell latitude e6230. Jeśli brakuje jakiś istotnych informacji to przepraszam. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...