Witam, zakupiłem dzisiaj pamięć RAM firmy GoodRam, model GR1333S364L9S/4G (DDR3 4GB PC3-10600 SODIMM) do laptopa Lenovo Ideapad Y560. Chciałem zwiększyć pamięć z 3GB (kość 1GB+2GB) do 6GB (kość 2GB+4GB), więc zakupiłem w/w kostkę, podpiąłem i wystąpiły pierwsze problemy. Owszem, w BIOSie wyświetlało się 6144MB pamięci, lecz gdy postanowiłem uruchomić system wystąpiły problemy. Czasem komputer po prostu wyłączał się, za drugim razem zaś wyświetlał się BSOD, również na przemian z różnymi błędami. Próbowałem uruchomić narzędzie do naprawy uruchamiania (czy coś takiego) - BSOD. Chciałem uruchomić tryb awaryjny - BSOD. Postanowiłem również uruchomić instalator Windowsa 7 - BSOD! Ostatnią szansą był memtest86, lecz i on zginął na polu bitwy zawieszając się.
Zdjęcia: Normalne uruchomienie (1 przypadek): http://i.imgur.com/eigNVe5.jpg Normalne uruchomienie (2 przypadek): http://i.imgur.com/adqFZZf.jpg Tryb awaryjny/naprawa uruchamiania: http://i.imgur.com/Aae5rAB.jpg
Memtest86: http://i.imgur.com/atNdMJG.jpg
Z góry dziękuję za pomoc, a jeśli umieściłem ten post w nieodpowiednim do tego dziale lub złamałem jakąkolwiek zasadę regulaminu, z góry przepraszam, piszę tutaj pierwszy raz.