Skocz do zawartości

Sacerdotal

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Wyszukałem plik NETwNs64.sys i w niektórych miejscach nie jest zmodyfikowany. Myślicie że powinienem go skopiować i zastąpić nim te inne?
  2. Znalazłem 14.1.1.3 na stronie https://driverscollection.com/ jednak wciąż to samo
  3. Witam. Windows 7 64 BlueScreen Asus ROG G74SX. Od tygodnia mam problem z laptopem. Nic podejrzanego nie instalowałem. Skorzystanie z funkcji recovery również nie pomogło. Na stronie microsoft jest napisane że problem został rozwiązany z aktualizacją do Windows 7 SP1 https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/983543. Załączam prt sc z programu BlueScreenView. Czasami problem występuje po kilkunastu minutach, a czasem dopiero po wielu godzinach. Szukałem pomocy na wielu stronach internetowych i nigdzie jej nie znalazłem. Problem pojawił się nagle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...