Skocz do zawartości

PanTrol

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Na angielskim systemie ta sama sytuacja.
  2. Nie, nie tworzą się żadne pliki. Z innymi aplikacjami to działa, jednak z tą nic.
  3. Po naprawieniu błędów miałem na myśli wpisanie w konsoli: "C:\Users\IM3\Desktop\Imminent Monitor\Imminent Monitor 3.exe" Hm.. mam ustawić procdump -ma -i c:\dumps a później normalnie uruchomić aplikację i spowodować zatrzymanie programu w celu wygenerowania pliku?
  4. Faktycznie, źle przepisałem. Ale nawet po poprawieniu tego błędu program nadal pada. Co do kolejnej instrukcji nie jestem pewien czy dokładnie o to chodziło: http://i.imgur.com/lLuUXLs.jpg ?
  5. Więc tak. Jak wpisuje w cmd to co Pan podał wyżej wyskakuje taki komunikat w konsoli: http://i.imgur.com/IUddLIr.jpg Program zawsze uruchamiam jako administrator. Jednak to nic nie daje. Jeszcze raz wysyłam zrzuty, gdyż te są z pełnymi prawami administratora (w dwóch poprzednich nie uruchomiłem "cmd" jako administrator i nie mogłem uruchomić w ten sam sposób programu). Tak czy inaczej program nawet się nie włączył. 1. procdump.exe -e -ma -w "Imminent Monitor 3.exe" - http://www16.zippyshare.com/v/1CAPbwDL/file.html 2. procdump.exe -ma -e 1 -f NullReference -w "Imminent Monitor 3.exe" - http://www20.zippyshare.com/v/txyTkGkZ/file.html 3. procdump -ma -i c:\dumps - http://i.imgur.com/81km3C7.jpg
  6. W jaki sposób mam uruchomić program z wiersza poleceń? Bo próbuje, ale mi nie wychodzi.
  7. Autor programu ignoruje moje wszelkie próby skontaktowania się z nim. Program używany jedynie do celów naukowych. Przy wcześniejszych próbach wygenerowania tego pliku program się nawet nie uruchomił. Kolejna próba: PS. Co Pan powie na pomoc poprzez program TeamViewer? Skróci to o wiele czas potrzebny na rozwiązanie tegoż problemu. PS2. Dodam, iż program działa u innych osób co potwierdzają screeny. Dlatego mniemam, ze błąd leży po mojej stronie.
  8. Kolejny plik zrzutu: http://www34.zippyshare.com/v/pAwCYdq3/file.html Gdy uruchamiam program jako administrator otrzymuje taki błąd w konsoli: Error opening Imminent Monitor 3.exe <1692>: Error 0x00000005 <5>: Odmowa dostępu
  9. Oto plik zrzutu: http://www59.zippyshare.com/v/LPDQUs7v/file.html Błąd nie wyskakuje tuż po uruchomieniu. Aplikacja zamyka się po próbie utworzenia nowego konta lub zalogowania się. Dodam iż system jest wirutalny. Utworzony w programie VirutalBox.
  10. Witam serdecznie. Mam problem z korzystaniem z pewnego programu. Włącza się normalnie, ale podczas pracy wyłącza się, a ja otrzymuje taki komunikat: Opis: Stopped working Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: CLR20r3 Podpis problemu: 01: ***.exe Podpis problemu: 02: 0.0.0.0 Podpis problemu: 03: 558d137f Podpis problemu: 04: *** Podpis problemu: 05: 3.9.0.3 Podpis problemu: 06: 558d1306 Podpis problemu: 07: 1aeb Podpis problemu: 08: 87 Podpis problemu: 09: System.NullReferenceException Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415 Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt Próbowałem już przeinstalować .NET Framework, ale to nic nie pomogło. Czyściłem również rejestr CCleanerem, ale na nic. Ktoś pomoże?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...