Skocz do zawartości

Ingvar

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam Kumpel poprosił mnie o sprawdzenie jego kompa, mimo nie tak całkiem dawnego formatu dysku (ok. 3 mies. temu) strasznie długo się odpala system, aplikacje, występują randomowe crashe gier (wyrzuca do systemu i nie wyskakuje żaden błąd). Przy kopiowaniu plików czasem występuję zawieszenie explorera. Log z GMER'a: http://wklej.org/id/1749315/ Będę wdzięczny za wszelką pomoc Pozdrawiam Ingvar Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt
  2. Wygląda na to, że wszystko działa jak trzeba. Jestem bardzo wdzięczny Dziękuję i pozdrawiam Ingvar
  3. Fix poszedł bezproblemowo, załączam nowe logi Addition.txt Fixlog.txt FRST.txt FSS.txt Shortcut.txt
  4. Witam Mój problem objawia się tym, że Avast ma wyłączone usługi i nie da się ich włączyć, jak próbuje zrobić skan to wyskakuje mi komunikat: "Nie można uruchomić procesu skanowania. Nie ma więcej dostępnych punktów końcowych z programu mapowania punktów końcowych". Gdy próbuje odpalić Malwarebytes Anti-Malware proces na chwilę się pojawia i od razu znika bez żadnej reakcji. Reinstalowałem Avasta wcześniej go w pełni usuwając przy pomocy Avast Uninstall Utility, nic to nie zmieniło. Skanowanie przy pomocy Avast Rescue Disk uruchomionego z USB nic nie wykazało. Używałem też Panda Cloud Cleaner, wykazał obecność PUP oraz malware, czyszczenie przy jego pomocy nie pomogło (dalej występują problemy z Avastem i Malwerbytes). Podczas odpalenia GMER pojawił mi się komunikat: "C:\Windows\system32\config\system: Proces nie może uzyskać dostępu do pliku, ponieważ jest on używany przez inny proces." a pod koniec skanowania: "C:\Users\Morgana\ntuser.dat: Proces nie może uzyskać dostępu do pliku, ponieważ jest on używany przez inny proces." Załączam logi z FRST, GMER oraz Panda Cloud Cleaner (po zrobieniu logów z FRST i GMER nic nie było już robione). Będę wdzięczny za wszelką pomoc Pozdrawiam Ingvar Addition.txt FRST.txt gmer.txt PCloudCleaner.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...