Skocz do zawartości

ms1980

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam, od jakiegoś czasu mam problem z komputerem. Każde połączenie z internetem (blueconnect) powoduje zawieszanie się komputera, a w najlepszym razie drastyczne obcięcie prędkości połączenia tak, że praktycznie nie jest możliwe nawet otwarcie strony startowej. W tym czasie mocno spowolniona jest też praca z innymi programi na komputerze. Co ważne, jeżeli po uruchomieniu komputera nie łączę się z internetem to wszystko działa prawidłowo. Ponieważ moja wiedza o informatyce ogranicza się do poziomu użytkownika próbowałem znaleźć jakąś radę na forach. Odinstalowałem blueconnecta i zainstalowałem go ponownie, podobnie z przeglądarką internetową. Wykonałem skanowanie całego systemu programem antywirusowym Avast (aha, co być może też istotne od czasu, kiedy pojawiły się opisywane problemy, program nie jest w stanie ściągnąć żadnych aktualizacji wirusów), a także skanowanie programami CCleaner i Malwarebytes. Żadnych efektów. Ostatnio wykonałem skanowaniem programem OTL. W załączeniu załączam raport z tej czynności z gorącą prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Z góry dziękuję za pomoc! P.S.Proszę o instrukcje w języku zrozumiałym dla laika OTL.Txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...