Skocz do zawartości

ArekAVGpl

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. http://www.avg.com/pl-pl/faq.num-5200
  2. Belfegor dobrze radzi. W przypadku uszkodzonej instalacji usuń całość removerem i zainstaluj AVG od nowa.
  3. Cześć, Po pierwsze usuń całość AVG removerem http://www.avg.pl/pobierz/avg_remover/Narzedzia_dodatkowe Usunie on uszkodzoną instalację AVG, po tym możesz przeinstalować program ponownie.
  4. Cześć, Ja tylko dodam, że nie ma to związku z AVG, to tylko zbieg okoliczności. Jak 4 lata pracuję w supporcie tak podobnego numeru jeszcze nie widziałem nigdy.
  5. Z tego co opisujesz to tu jest jakiś grubszy problem z systemem. Jak nawet w trybie awaryjnym wszystkie programy wieszają komputer, powodują BSOD to może być coś sprzętowego. Sprawdź pamięci memtestem bootowalnym, sprawdź dysk, SMART w Crystal Disk Info. Problemem z uruchamianiem jako administrator z kontem gościa na obecnym etapie nie ma sensu się martwić. Najpierw zadbaj o to żeby w ogóle system doprowadzić do ładu, a tego bez logów z OTL i GMER raczej nie uda się zrobić. Problem z logowaniem na inne konto niż gość też może mieć związek z infekcją albo coś się po prostu rozjechało w systemie. Próbowałeś w awaryjnym utworzyć nowe konto użytkownika i zalogować się na nie w normalnym trybie?
  6. Cześć, Uruchom system w trybie awaryjnym i tam uruchom removera. Jeśli z pobraniem removera masz problem to pobierz go na innym komputerze i uruchom z pendrive`a.
  7. Nie chciał się AVG włączać w jakim sensie? Sam interfejs czy procesy skanera też? W menedżerze zadań było widać procesy AVG? Jak zainstalujesz program ponownie i nadal będzie problem to daj znać tu lub na http://blog.avg.pl/forum/pomoc/
  8. Dokładnie tak jak veswanniek powiedział - w ustawieniach zaawansowanych musisz włączyć skanowanie nośników wymiennych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...