Obecnie piszę z trybu awaryjnego.
Treść błędu z Podglądu zdarzeń:
Nastąpił ponowny rozruch komputera po operacji wykrywania błędów. Wyniki tej operacji były następujące: 0x1000008e (0xc0000005, 0x804dd9a5, 0xa6e15cec, 0x00000000). Zrzut zapisano w: C:\WINDOWS\Minidump\Mini061213-08.dmp. Aby znaleźć więcej informacji, zobacz http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp w Centrum pomocy i obsługi technicznej.
Pierwszy raz blue screen się pojawił, kiedy po jakiejś aktualizacji XP uruchomiłam komputer ponownie. Wtedy po ekranie ładowania pojawił sie czarny pulpit z kursorem i zanim cokolwiek się zaladowało, wyskoczył blue screen. Komputer się zresetował i uruchamił ponownie, po czym znowu się resetuje - i tak móglby bez końca.
Co zrobiłam:
1. Ostatnia działająca konfiguracja - nic nie dalo
2. Przywracanie systemu z dzisiejszego poranka - bez zmian. Cofać dalej?
3. Przeskanowanie antywirem - znalazł jakiegoś trojana i nie podobało mu sie, że się jakiś program do LANu/Wireless uruchamia przy ładowaniu systemu, więc go wyłączył, trojana usunął/wyleczył. Nic to jednak nie zmieniło w sprawie mojego problemu.
4. Przeszperałam google, wklejając kod błędu i znalazłam odnośnik do strony supportu microsoftu. http://support.microsoft.com/kb/893239 Ich rozwiązaniem problemu było zainstalowanie SP3. Ściągnęłam, zainstalowałam, uruchomiłam ponownie - dalej to samo.
Czy mógłby ktoś pomóc zdiagnozować problem i go rozwiązać? Czy to problem z danymi czy ze sprzętem? Co powinnam zrobić, jakie programy ściągnąć, czym przeskanować komputer, żeby się czegokolwiek o problemie dowiedzieć?
Ogólnie jestem zrozpaczona, bo jakieś 3 tygodnie temu padł mi stary dobry laptop i musiałam kupić używany. Zanim zadzwonię do sprzedawcy, chcę sama się coś o problemie dowiedzieć, bo i tak nie wiem, czy mnie nie wyśmieje, jeśli go poproszę o pomoc w naprawie.