Skocz do zawartości

Komunikat tymczasowy, zamknij krzyżykiem po przeczytaniu. Zostały naprawione problemy z rejestracją. Szczegóły w tym wątku.

AdrianLim

Użytkownicy
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O AdrianLim

  • Tytuł
    Użytkownik
  • Urodziny 1980-04-19

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Irlandia
  1. AdrianLim

    Dell z Vista prawdopodobnie zaniedbany niemozliwie

    Coz, bez pomocy Szefowej ... jak widać. Mogę tak siedzieć tydzień dwa i niczego nie zainstaluje ani nie zrobie up Visty nie dowiem się czy system sprawny czy nie ma infekcji. Szkoda czasu. Zdrowia zycze i pozdrawiam Picasso. Już nie odpowiadaj Zappa - bardzo proszę. Temat do zamkniecia. To już nie to samo forum.
  2. AdrianLim

    Dell z Vista prawdopodobnie zaniedbany niemozliwie

    Przeczytaj pierwszego posta - dokladnie. Chciałbym się dowiedzie czy zanim poswiece 3, 4, dni lub tydzień na sciąganie Sp1 i reszty ....mam na to jakies szanse. Czy nie ma wirusa lub innego smiecia. Czy ta Vista zaniedbana daje jakas nadzieje na doprowadzenie jej do użytku. ADW nie da się zainstalować... nic z podstawowej pomocy nie daje się zainstalować. Jak by jeszcze ktoś napisał , ze kolega ma 2GB Ramu to widze i stary procesor tez widze. Poczekam na szefowa moze cos podpowie? Pozdrawiam MarekB
  3. AdrianLim

    Dell z Vista prawdopodobnie zaniedbany niemozliwie

    Mam wątpliwości co do integralności / poprawności działania systemu. Nie mogę: - sciagnac aktualizacji systemowych - aktualizacji antywirusa - zainstalować Cclinera, Revo Poczekam jednak na opinie o systemie. Pozdrawiam
  4. AdrianLim

    Dell z Vista prawdopodobnie zaniedbany niemozliwie

    Witam, resztki wszelakie odinstaluje - to naturalna kolej rzeczy. Gmer pracowal do tej pory wiec dolaczam log teraz. Strona banku nie chciala sie otworzyc. Tyle mi powiedzial. Najwazniejsze czy nie ma juz infekcji i / lub uszkodzonego systemu? Potem sprobuje Sp1, Sp2 i reszte. Pozdrawiam ed. Windows update mieli aktualizacje okolo 6 godzin bez rezultatu... wiec bedzie jeszcze co robic. Wczoraj po zamknieciu systemu byla proba instalacji z automatu KB937077 i 976470 bez powodzenia Gmer.txt
  5. Witam, kolega poprosil o pomoc. Nie moze dostac sie do banku. Zamulenie i brak mozliwosci instalacji np. Revo. Mial kilka antywirusow + MBAM itp. Nie da sie zainstalowac aktualizacji. Nie chce doprowadzic do padniecia systemu niepoprawnym dzialaniem na "nie wiadomo jak popapranym" systemem z powodu "Della" . Odzyskiwanie systemu itp. ruchy ....Moze poprosze o sprawdzenie rowniez pod katem infekcji? Dodatkowo: - jaka przegladarka do Visty? - odinstaluje antyvirusy do konca po opini o systemie - uaktualnie Flasha + sp1 sp2 - Vista dostaje wsparcie tylko do wiosny 2017 i pewnie kolega pomysli o zmianie lapka ewentualnie jesli bebechy pozwola o 7-ce lub 10-ce Jesli cos jeszcze bedzie potrzebne zostanie zalaczone. pozdrawiam i prosze o pomoc Marek FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt
  6. AdrianLim

    Złapany Search Protect

    Adobe zauwazylem po wyslaniu posta, sluszna uwaga. Bardzo dziekuje za pomoc. Widze na pulpicie paczke z koncowka -dp, w domysle dobre programy wiec ..... jak zwykle szacunek duzo zdrowia. Marek
  7. Podczas instalacji iTunes lub Torrenta przyplatalo sie jak zwykle cos dodatkowego typu,; Software update, Application Support, Bonjuour i pewnie SP z tytulu. Prosze o sprawdzenie systemu. Powyzsze smieci zostaly usuniete przed zrobieniem logow. Pozdrawiam Adrian FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt Gmertxt.txt
  8. AdrianLim

    Problemy po klonowaniu SSD, ale czy tylko?

    Dzieki, jam to nie chwalac sie uczynil I ...ja to cierpiec jutro caly dzien bede. Bardzo Tobie dziekuje I pozdrawiam. Marek (klonowac to bede teraz roslinki - tak to jest jak sie chce na szybko I slodko) Zamykamy temat.
  9. AdrianLim

    Problemy po klonowaniu SSD, ale czy tylko?

    Dzieki za expres. Przynajmniej pacjent nie dynda na stryczku tylko od razu do roboty sie wezme. Oto log Fixlog.txt
  10. Witam, po klonowaniu dysku SSD akronisem pojawily się problemy z; - IE11 nie można "zapisac jako" niczego przy sciaganiu - nie dzialaja aktualizacje - karta wifi chyba szwankuje,internet działa tylko na kablu Acronis przy klonowaniu prosil o wylaczenie ochrony i tak zrobiłem wiec może sprawdzić pod katem infekcji nie zaszkodzi. Pozdrawiam i proszę o pomoc. Addition.txt Extras.Txt FRST.txt GmerSkan.txt OTL.Txt Shortcut.txt
  11. Jeszcze raz dziekuje.
  12. Sorry, dwa tygodnie urlopu. Zadanie wykonane. Dziekuje za pomoc. Jak log wynikowy bedzie ok to pozdrawiam i zdrowia zycze. Fixlog.txt
  13. Witam. Podczas instalowania programu do obrobki filmow dostaly sie na PC-ta smieci. Usuniete natychmiast to co bylo mozliwe (poprzez RevoPRO). Prosze o sprawdzenie logow. PC -et jest starego i bedzie dziamgolil jak sie polapie. Pozdrawiam FRST.txt Addition.txt OTL.Txt Extras.Txt GmerTXT.txt
  14. AdrianLim

    Policyjny problem

    Dzieki za spojrzenie w logi. Sam problem nie byl nigdzie analizowany. Zostal przywrocony system do wczesniejszej daty o czym zapomnialem napisac. Sorry. Jesli nie ma zagrozenia to bardzo dziekuje za pomoc i pozdrawiam. W imieniu starego rowniez.
  15. Prosze o pomoc w wyczyszczeniu laptopa. Chyba policyjne dziadostwo. Po uzyciu MBAM lapek ruszyl. Zalaczam logi. Nadmienie takze, ze nie sluchalem rady o akualizacjach flasza i Javy, ale poprawie sie na pewno. OTL.Txt Extras.Txt AdrianGmer.txt Pozdrawiam Adrian Edit Zapomnialem o MBAM mbam-log-2013-05-23 (16-12-15).txt
×