Skocz do zawartości

KM1952

Użytkownicy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Dzięki. Dysk pół roku po gwarancji. Czyli trzeba kupić nowe: Zasilacz - propozycja Diox'a wyżej Baterię na płytę główną Dysk Twardy, 1TB (za np. 200-300 PLN?) czy z tych raportów wynika, że jeszcze coś trzeba wymienić? Czy dam radę sam to wymienić, skoro nigdy nie skladałem komputera - jak sądzicie? Odkręcić i przypiąć kabelki w te same miejsca, czy raczej nie jest to takie proste? Czy możecie poradzić, jaki sprzęt kupić, zebym znowu nie miał jakiegoś tandetnego, jak ten zasilacz? Czy np,. ten dysk co go mam, to jest ok, przy zasilaczu SIlentium PC DEUS G1 500W? Czy każdy dysk będzie pasował, czy lepiej kupić dokładnie taki sam? Dzięki za radę i poświęcony czas.
  2. Wiesław - wklejam raporty - linki: (nie mogę "użyć grafiki o tym rozszerzeniu na forum") http://imageshack.us/photo/my-images/689/crystaldiskinfog.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/827/hwinfo1.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/27/hwinfo2.jpg/ Stan dysku "zły".. ? Diox - szkoda, że te listy nie są publikowane w sklepach
  3. Dzięki za konkretny namiar. Kopię swoich wszystkich folderów i plików wykonałem na dysku zewnętrznym, jak tylko pojawił się ten komunikat. Czyli najpierw powinienem wymienić zasilacz, a potem ewentualnie zerować? A nie ma jakiegoś narzędzia, co naprawi te X UNC, cokolwiek to jest, bez kasowania całego dysku?
  4. Dzięki za odpowiedź. Backup już zrobiłem. Nie mam pojęcia ile wydać na zasilacz, widzę że są różne typy. (200-300 PLN?) Jakie są markowe? np. OCZ? Jaka moc jest bezpieczna i potrzebna do mojego komputera/dysku? Może coś polecisz? No i proszę też kogoś doświadczonego o pomoc w podstawowej sprawie - co zrobić z bad sectorami.
  5. Cześć - prośba o pomoc: stan obecny: po załadowaniu Windows 7 pokazuje mi się komunikat System Windows wykrył problem z dyskiem twardym (...) Awarię zgłoszono dla następujących dysków twardych: Nazwa dysku: SAMSUNG HD103SJ SCSI Disk Device Wolumin: C:\ D:\ (na 1 dysku mam dwie partycje) Zrobiłem mu skan MHDD wynik: (nie mogę niestety znaleźć screenshot'a, który MHDD napisał, że zapisał) <3ms 7648524 <10ms 12684 <50ms 146 <500ms 11 >500ms 1 x UNC: 18 reszta 0 Pytanie brzmi: czy mam wyzerować dysk? Czy istnieje inna droga naprawienia bad sectorów - co radzicie (przyznaję, że wszystko to, co podaje, to mi niewiele mówi) Poniżej załączam wymagane raporty: Zasilacz X Tracer Model: TRZ-420 420 W Power Suply Raport CPU na ImageShack: http://imageshack.us...aprotcpukm.png/ Raport HW 32: http://www34.zippyshare.com/v/1268726/file.html O ile to istotne, historia wcześniejsza: Z początku komputer zawieszał się zaraz po załadowaniu, albo działał straaasznie wolno, tzn. po wciśnięciu przysiku START, trzeba było czekać ok. 3 minut na odzew. Ale działał w trybie awaryjnym z siecią. Po wykonaniu testów Microsoftu, które sugerowały, że składniki Windows Update wymagają naprawy, ale narzędzie tego nie zrobi (radź sobie sam) przeglądałem różne fora i w despracji użyłem jakiegoś programu, który był tam podany (nie wiem już jaki) System odblokował się, ale wówczas pojawił się komunikat o błędzie na HD Narzędzia serwisanta dysków SAMSUNG (SeaTools) nie wykrywały dysku, inne przesłane przez serwisanta, po rozpakowaniu tworzą plik st (bez rozszerzenia) nie wiem co z tym zrobić. Kolega polecił skan MHDD i Wasze forum. Szkoda, że nie wcześniej ( Z opisów MHDD w sieci wynika, że trzeba zerować dysk - ale wolę zapytać Was o poradę. Wcześniej nie było takich problemów - jestem zielony w tej dziedzinie. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...