Cześć - prośba o pomoc:
stan obecny:
po załadowaniu Windows 7
pokazuje mi się komunikat
System Windows wykrył problem z dyskiem twardym
(...)
Awarię zgłoszono dla następujących dysków twardych:
Nazwa dysku: SAMSUNG HD103SJ SCSI Disk Device
Wolumin: C:\ D:\
(na 1 dysku mam dwie partycje)
Zrobiłem mu skan MHDD
wynik: (nie mogę niestety znaleźć screenshot'a, który MHDD napisał, że zapisał)
<3ms 7648524
<10ms 12684
<50ms 146
<500ms 11
>500ms 1
x UNC: 18
reszta 0
Pytanie brzmi: czy mam wyzerować dysk? Czy istnieje inna droga naprawienia bad sectorów - co radzicie (przyznaję, że wszystko to, co podaje, to mi niewiele mówi)
Poniżej załączam wymagane raporty:
Zasilacz
X Tracer
Model: TRZ-420
420 W Power Suply
Raport CPU na ImageShack:
http://imageshack.us...aprotcpukm.png/
Raport HW 32:
http://www34.zippyshare.com/v/1268726/file.html
O ile to istotne, historia wcześniejsza:
Z początku komputer zawieszał się zaraz po załadowaniu, albo działał straaasznie wolno, tzn. po wciśnięciu przysiku START, trzeba było czekać ok. 3 minut na odzew.
Ale działał w trybie awaryjnym z siecią.
Po wykonaniu testów Microsoftu, które sugerowały, że składniki Windows Update wymagają naprawy, ale narzędzie tego nie zrobi (radź sobie sam)
przeglądałem różne fora i w despracji użyłem jakiegoś programu, który był tam podany (nie wiem już jaki)
System odblokował się, ale wówczas pojawił się komunikat o błędzie na HD
Narzędzia serwisanta dysków SAMSUNG (SeaTools) nie wykrywały dysku, inne przesłane przez serwisanta, po rozpakowaniu tworzą plik st (bez rozszerzenia) nie wiem co z tym zrobić.
Kolega polecił skan MHDD i Wasze forum. Szkoda, że nie wcześniej (
Z opisów MHDD w sieci wynika, że trzeba zerować dysk - ale wolę zapytać Was o poradę.
Wcześniej nie było takich problemów - jestem zielony w tej dziedzinie.
Proszę o pomoc.