Skocz do zawartości

Zablokowany komputer przez ucash


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Wejdź w panel usuwania programów i odinstaluj: Funmoods on IE and Chrome

 

2. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

3. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http: //start.funmoods.com/results.php?f=4&a=abold1&q={searchTerms}
[2012-05-30 23:12:30 | 000,002,313 | ---- | M] () -- C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\babylon.xml
O4 - HKLM..\Run: [TabbtnEx] C:\Documents and Settings\Admin\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3565\TabbtnEx.exe ()
 
:Files
C:\Documents and Settings\Admin\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3565
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza

Wykonane, to teraz pytanie czy problem ustąpił?

 

Przejdź do czynności końcowych:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

Internet Explorer (Version = 6.0.2900.5512)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216026FF}" = Java 6 Update 26

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństw a zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...