Skocz do zawartości

Komputer się zawiesza, często sam wyłącza


Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam za bałagan, ale trafiłem tu prosto ze strony ComboFix i nie przeczytałem zasad tego działu zanim umieściłem posta.

 

Komputer często mi się zawiesza, bardzo grzeje, nawet jak nie mam włączonych żadnych programów. Ostatnio pojawiła się aplikacja RelevantKnowledge i próbowałem ją usunąć programem SpyBot-Seek&Destroy. Podejrzewam, że mam jakieś złośliwe oprogramowanie, ale nie znam się dobrze na tym i oddaję sprawę w ręce fachowców. Jeżeli chodzi o przegrzewanie to oczyściłem laptopa od środka i sprawdziłem połączenia układu chłodzenia, wszystko wydaje się być w porządku.

Extras.Txt

OTL.Txt

log gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Tyle, że ja nie prosiłem cie abyś log z ComboFix w pierwszym poście usuwał(!) Tak się nie robi. Niemniej program nic tam nie wykonał więc nie ma większego problemu. A logi powinieneś wkleić w kolejnym poście a nie robić "up"

 

ComboFix musisz poprawnie odinstalować a więc - wciśnij klawisz z flagą Windows + R wklej i wywołaj polecenie "C:\Users\deyna\Desktop\ComboFix.exe" /uninstall

 

Ostatnio pojawiła się aplikacja RelevantKnowledge i próbowałem ją usunąć programem SpyBot-Seek&Destroy

 

Spybot to przestarzały program i nie nadaje się już w dzisiejszych czasach, pójdzie na usuwanie. A jeśli chodzi o logi to nie widzę czynnej infekcji, tylko drobne korekty do wykonania (bez znaczenia dla problemu)

 

Komputer często mi się zawiesza, bardzo grzeje

 

Cóż same zawieszenia niewykluczone że może tu powodować Avast dlatego można go testowo odinstalować, ale jesli wspominasz o grzaniu to już sprawa bardziej sprzętowa i też nadająca sie do działu Hardware.

 

1. Wejdź w panel usuwania programów i odinstaluj Spybot - Search & Destroy 2

 

2. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL