grandx86 Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Witam. Poszukuję web-owego systemu HelpDesk/Ticket System, najważniejsze wymagania to: 1. Bezpieczeństwo - aktualny i bieżąco rozwijany system. 2. Prostota - nie musi być wcale rozbudowany 3. W języku polskim ew. z możliwością spolszczenia. 4. Oczywiście darmowy. Najbardziej popularny jest osTicket, lecz przeraża mnie ostatnia data wydania - 2010r. Odnośnik do komentarza
ba10 Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Może coś takiego : http://www.mantisbt.org/ http://www.otrs.com/en/ http://accord5.com/ http://flyspray.org/ ( chociaż już nierozwijany, ale warto się mu przyjzeć ) Odnośnik do komentarza
pter Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Wszystko zależy od konkretnego zastosowania. U nas testowaliśmy kilka rozwiązań. U paru klientów również. Ostatecznie zawsze był problem z dostosowaniem do indywidualnych wymagań. Ostatecznie samodzielnie opracowaliśmy autorski system i rozwijamy. W perspektywie kilku tygodni planujemy go przebudować pod PHP/jQuery Wersja produkcyjna jest tutaj: http://ok.leoconsulting.pl Niestety demo nie mam, ale jeśli kogoś interesuje indywidualne rozwiązanie to zapraszam. Odnośnik do komentarza
grandx86 Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 W dniu 26.03.2012 o 13:22, pter napisał(a): Wersja produkcyjna jest tutaj: http://ok.leoconsulting.pl Niestety komunikat: "Nieobsługiwany typ przeglądarki. Proszę korzystać z Internet Explorera" przestraszył mnie hehe Ale do gustu przypadł mi OTRS i póki co jego będę testować Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi