Skocz do zawartości

Wolny komputer/wolny internet/samoistne resety


art123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Jestem początkująca na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z komputerem brata, którego używam częściej niż on. Od jakiegoś czasu ok. dwóch tygodni połączenie internetowe chodzi bardzo wolno (modem bezprzewodowy PLAY ONLINE do 2MB/s ) myślałam że to spowodowane przez dostawce albo rodzaj połączenia które zawsze było HSPA ostatnio ulegało zmianie na HSDPA, komputer sam się wyłącza (prawdopodobnie resetuje - ale NIE uruchamia się już ponownie), zdarzyło się też że 3 razy że nie mogłam włączyć menadżera zadań, start trwa do 3-4 minut, używam antywirusa Avast 7, zapory systemowej XP, raz w tygodniu skanuje Malwarebytes i Dr.Web CureIt. Nie wiem na czym polega problem, jeżeli wszystko jest w porządku (bez infekcji w logach), proszę o każdą poprawkę (kosmetykę), pomoc w usunięciu niepotrzebnych wpisów, folderów, plików, itp.

 

 

Czy te wpisy są szkodliwe ?? Jestem pewna, że nigdy takich wpisów nie było.

SRV - File not found [Disabled | Stopped] -- %SystemRoot%\System32\hidserv.dll -- (HidServ)

SRV - File not found [On_Demand | Stopped] -- %SystemRoot%\System32\appmgmts.dll -- (AppMgmt)

NetSvcs: AppMgmt - %SystemRoot%\System32\appmgmts.dll File not found

NetSvcs: HidServ - %SystemRoot%\System32\hidserv.dll File not found

SafeBootMin: AppMgmt - %SystemRoot%\System32\appmgmts.dll File not found

SafeBootNet: AppMgmt - %SystemRoot%\System32\appmgmts.dll File not found

 

 

Ale za to były takie wpisy:

SRV - File not found [Disabled | Stopped] -- -- (HidServ)

SRV - File not found [On_Demand | Stopped] -- -- (AppMgmt)

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc.

OTL.txt

Extras.txt

Gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Logi są czyste i nie notuje żadnej infekcji. Temat zmienia dział.