Skocz do zawartości

Problem z "Centrum zabezpieczeń systemu Windows"


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

zainstalowałem dziś system na laptopie, dokonałem tego, bo laptop kupiłem tydzień temu, a miałem tylko partycję C, a system to Windows 7 Home Premium 64bit.

No i poinstalowałem stery,aktualizacje,programy użytkowe typu GG, VT, CCleaner.

Teraz dojrzałem komunikat o włączeniu usługi Centrum zabezpieczeń systemu Windows. Próbowałem odpalić, ale nic. Błąd: Nie można włączyć "Centrum zabezpieczeń systemu Windows"....

 

Jestem zielony, ale przeszukałem google i na pierwszej stronie sporo odnośników było właśnie do tego forum. Nie wiem czy all użytkownicy to zaawansowani użytkownicy, znający się bardzo dobrze, ja niestety aż taki wtajemniczony w to środowisko nie jestem, ale widzę, że Administrator pomaga tym wszystkim mającym z tym problem, więc liczę również na pozytywny efekt mojego tematu.

 

Otóż zrobiłem te, "całe" logi z obecnej sytuacji, nie wiem czy dobrze, zrobiłem tak jak poprzedni.

 

Proszę o wyrozumiałość, kompletnie nie mam pojęcia o co chodzi w tym problemi a zwłaszcza w tym, jak to rozwiązać, ale jestem inteligentny, więc sprawnie zastosuję się do wskazówek życzliwej osoby.

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Masz pewien rodzaj infekcji, która generuje problem Centrum zabezpieczeń. Przejdzmy do usuwania.

 

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:Files
C:\Windows\tasks\ltnejzb.job
C:\Windows\SysWow64\adsldpw.dll
C:\Windows\tasks\{810401E2-DDE0-454e-B0E2-AA89C9E5967C}.job
C:\Windows\tasks\{22116563-108C-42c0-A7CE-60161B75E508}.job
sc config wscsvc start= delayed-auto /C
sc start wscsvc /C
 
:OTL
O4 - HKCU..\Run: [NtWqIVLZEWZU] C:\Users\Music\AppData\Local\Temp\Igs.exe ()
 
:Commands
[emptyflash]
[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.