reptile Opublikowano wczoraj o 15:58 Zgłoś Udostępnij Opublikowano wczoraj o 15:58 Witam, Przesyłam i Proszę o sprawdzenie logów z FRST. Także screen okna programu "CrystalDiskInfo". Dużo śmieci, nie chodzi tak, jak na początku. Często się zawiesza, uruchamia się sama strona internetowa co jakiś czas, zamyka czasami okna/foldery, Ma również ikonki z czerwonymi x-ami, Microsoft Teams. Wyskakujące różne okienka aplikacji, które są denerwujące. Nie wiem, czy źle ustawienia Avasta, czy ochrony, zapory systemu. Chcę, by sytem chodził bez zastrzeżeń i sprawnie. Pozdrawiam Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 22 godziny temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 godziny temu Z dyskiem twardym nie widzę, aby działo się coś niedobrego. Przynajmniej nie widać nic na screenie, nie mniej system raportuje: Cytat Error: (11/24/2025 01:41:33 PM) (Source: disk) (EventID: 11) (User: ) Description: Sterownik wykrył błąd kontrolera na \Device\Harddisk1\DR1. Error: (11/24/2025 01:40:29 PM) (Source: disk) (EventID: 11) (User: ) Description: Sterownik wykrył błąd kontrolera na \Device\Harddisk1\DR1. Co oznacza mniej więcej: Błąd "Sterownik wykrył błąd kontrolera na \Device\Harddisk1\DR1" wskazuje na problem z kontrolerem dysku twardego. Zazwyczaj pojawia się, gdy system operacyjny napotyka błędy podczas komunikacji z dyskiem. Oznacza to potencjalne problemy z dyskiem, jego połączeniem lub sterownikiem. Problem ten może prowadzić do utraty danych, więc zaleca się sprawdzenie dysku pod kątem błędów za pomocą narzędzi diagnostycznych, takich jak CHKDSK. Powtarzające się błędy mogą wskazywać na awarię dysku twardego. Uruchom "Wiersz poleceń" jako administrator i wpisz do niego komendę, na koniec zatwierdź klawiszem "Enter". chkdsk /r /f Zaktualizuj też w komputerze wszystkie sterowniki, te możesz pobrać manualnie ze strony producenta komputera, najlepiej uaktualnić wszystkie, tu głównie w tym przypadku sterowniki do płyty głównej, BIOS jak jest nowszy. Ewentualnie jest jakiś program od HP do tego, zobacz czy nie masz zainstalowanego. Nie pamiętam, jak on się nazywał - "HP Assistans"? Uaktualnienie systemu, wszystkie łatki, także w tym przypadku są jak najbardziej wskazane. Natomiast co do logów... to nie ma tam nic niepokojącego, drobne sprzątanie. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Spoiler Start:: CreateRestorePoint: HKU\S-1-5-21-2246364606-2544038980-556346282-1002\...\Run: [HPSEU_Host_Launcher] => C:\System.sav\util\HPSEU\HpseuHostLauncher.exe (Brak pliku) HKU\S-1-5-21-2246364606-2544038980-556346282-1002\...\RunOnce: [OMENCC_InstallationBooster] => C:\system.sav\util\OMENCC_InstallationBooster.exe (Brak pliku) HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA Task: {F3E6E7ED-A196-4E44-8803-55FAB3AD4E29} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => %systemroot%\system32\MusNotification.exe (Brak pliku) FirewallRules: [{A62D5329-AF15-4E23-A689-05F4C6BC2E19}] => (Allow) C:\Program Files\Google\Play Games\current\emulator\crosvm.exe => Brak pliku FirewallRules: [{89B969BE-E3DC-42CD-8FD1-D7F7D61064B7}] => (Allow) C:\Program Files\Google\Play Games\current\emulator\crosvm.exe => Brak pliku EmptyTemp: End:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! Po restarcie komputera pokaż otrzymany "Fixlog" na forum, jest w tym samym miejscu co apka "FRST". Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, pokaż log ze skanowania. Odnośnik do komentarza
reptile Opublikowano 4 godziny temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 godziny temu Witam, Dziękuję Illidan, sprawdziłem dysk pod kątem błędów za pomocą narzędzia CHKDSK w "Wierszu poleceń", tak jak napisałeś Illidan. Aczkolwiek nie zaktualizowałem jeszcze sterowników, szczerze zapomniałem, jak mam je wyszukać. Podając w wyszukiwarce u wujka google? System chyba sam się już uaktualnił. Wykonałem sprzątanie, jak ty Illidan zaznaczyłeś, tylko zrobiłem to podwójnie raz za razem, bo wcześniej chyba zapomniałem skopiować klikając na napraw i nie wiem czy było dobrze zrobione, ale chyba tak. Pokazuję dwa otrzymane "Fixlogi" po restarcie komputera. Pobrałem "ADWCleaner", skanowałem i pokazuję także otrzymane logi ze skanowania. Proszę o sprawdzenie. Serdecznie Pozdrawiam. Fixlog.txt Fixlog.txt AdwCleaner[S01].txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 1 godzinę temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 godzinę temu Wszystko zrobione. "AdwCleaner" nic już nie znalazł, poza błędnie zaraportowanymi aplikacjami od HP. No i właśnie, co do sterowników, to mówiłem, że masz program od HP do aktualizacji, użyj go. To chyba "HP Support Assistance". Masz go zainstalowany. Jest cos lepiej po wykonaniu skryptu w FRST i skanie CHKDSK? Skan coś naprawił? Odnośnik do komentarza
reptile Opublikowano 2 minuty temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 minuty temu Tak, jest lepiej po wykonaniu skryptu FRST i skanu CHKDSK. Jak go używałem po południu, to wydaje się, że dobrze chodził. Także wydaje mi się, że coś poprawiło. Jeszcze sterowniki spróbuję zaktualizować. Dziękuję Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się