slimosolo Opublikowano Niedziela o 08:40 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Niedziela o 08:40 Witam, bardzo proszę o sprawdzeniu logów. W ostatnich dniach komputer bardzo spowolnił swoje uruchamianie. Czasem nawet zwykłe wybudzenie trwa dość długo. Pojawia się czarny ekran i trzeba poczekać 2-3min zanim pojawi się okienko do logowania. W ostatnich dniach nie było nic instalowane dodatkowo, więc nie wiem co mogło spowodować taki stan Addition.txt Shortcut.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Niedziela o 15:46 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Niedziela o 15:46 Pobierz darmowy "CrystalDiskInfo" jak się da, możesz znaleźć wersje programu beinstalacyjną. Po uruchomieniu programu zrób screen jego okna, tak aby wszystkie parametry dysku były w nim widoczne. Okno powiększ w razie czego. Zrobiony screen pokaz na forum, sprawdzimy, w jakim stanie masz dysk twardy. Możliwe, że tu leży problem z wolnym działaniem komputera. Odnośnik do komentarza
slimosolo Opublikowano Niedziela o 18:09 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Niedziela o 18:09 (edytowane) Rozumiem że w takim razie logi FRST są czyste? Załączam w takim razie screena z crystaldiskinfo Edytowane Niedziela o 18:10 przez slimosolo zły załącznik Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Niedziela o 22:25 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Niedziela o 22:25 Logów nie sprawdzałem, zaraz to zrobię, bo chyba nikt inny się do tego nie kwapi. Dysk masz sprawny. Więc nie tu problem. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Spoiler Start:: CreateRestorePoint: HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA Task: {03896D04-23AB-4F74-A27D-B1B71EE41E2C} - \Microsoft\Windows\EnterpriseMgmt\MDMMaintenenceTask -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {19849B53-BCBD-445E-9F63-587846EC063A} - \WpsKtpcntrQingTask_Administrator -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {32AE5BC7-470F-4E7A-AF8B-DF96A0A93F64} - \Microsoft\Windows\ErrorDetails\EnableErrorDetailsUpdate -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {37BCCB44-2A53-49A7-AE1B-AD6ACB668A7A} - \ATK Package A22126881260 -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {4520E8A9-AF06-4122-859B-E4B655B29B36} - \Microsoft\Windows\AppID\SmartScreenSpecific -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {5B4905E4-FA46-4999-B730-E21819686E9B} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Maintenance Install -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {5DDFDC76-DFC5-4E8B-967B-D72C24423F5C} - \Microsoft\Windows\ErrorDetails\ErrorDetailsUpdate -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {635A185A-88AD-4B41-9344-B07C284A75E9} - \Microsoft\Windows\WindowsUpdate\sih -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {69DCBE7C-0B27-4D74-9AD7-EB1E555F3984} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker_Display -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {838A8EB3-D3F7-478D-AAFB-E9F5A665B6BA} - \ATK Package 36D18D69AFC3 -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {8933CC2F-94A1-48F6-AEFA-1072D1BCE695} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker_ReadyToReboot -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {8A49C36C-371C-4B6E-B489-35F92E268EDF} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Policy Install -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {8A56350F-F06D-4F43-B093-9C656C8F81CE} - \ASUS Splendid ACMON -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {94F13E2F-23E2-4281-9D87-2CF7B90F6974} - \Microsoft\XblGameSave\XblGameSaveTaskLogon -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {C9ACBFD2-20AA-4A3F-BE1A-A3D5279BB1BB} - \Microsoft\Windows\Plug and Play\Plug and Play Cleanup -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {D394BE25-2E16-45D4-AAB2-3E8861A09351} - \Microsoft\Windows\Shell\FamilySafetyMonitorToastTask -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {D81FF288-7101-479D-A50C-96F80DAFDC0C} - \ASUS\ASUS Product Register Service -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {DB880212-D144-420D-8100-A87570CD15DB} - \ASUS USB Charger Plus -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {F1BF6F52-19A1-4349-A55B-CB0E78E8B23A} - \WpsExternal_20161114022915 -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {F200B6AE-7AD3-4DF7-B3EB-F1356CA5D011} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Reboot -> Brak pliku <==== UWAGA S4 mccspsvc; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\CSP\1.9.741.0\\McCSPServiceHost.exe" [X] S4 McProxy; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\platform\McSvcHost\McSvHost.exe" /McCoreSvc [X] C:\Users\pszen\OneDrive\Pulpit\KONTENER PULPIT\Adobe Acrobat.lnk C:\Users\pszen\OneDrive\Pulpit\KONTENER PULPIT\Car MP3 Organizer.lnk C:\Users\pszen\OneDrive\Pulpit\KONTENER PULPIT\Thunderbird.lnk C:\Users\pszen\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WPS Office\WPS Office Tools\Uninstall WPS Office.lnk C:\Users\pszen\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WPS Office\WPS Office Tools\WPS Office Configuration Tools.lnk C:\Users\pszen\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WPS Office\Narzędzia WPS Office\Narzędzia konfiguracji WPS Office.lnk C:\Users\pszen\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WPS Office\Narzędzia WPS Office\Odinstaluj WPS Office.lnk CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163443387-2214835131-3549050545-1001_Classes\CLSID\{7C360CF9-D475-44FC-8163-AD6C95CF5F5D}\InprocServer32 -> C:\Users\pszen\AppData\Local\Kingsoft\WPS Office\12.2.0.13431\office6\kmso2pdfplugins64.dll => Brak pliku ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers1_.DEFAULT: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers4_.DEFAULT: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers5_.DEFAULT: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> Brak pliku HKU\S-1-5-21-1163443387-2214835131-3549050545-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://asus17win10.msn.com/?pc=ASTE HKU\S-1-5-21-1163443387-2214835131-3549050545-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://asus17win10.msn.com/?pc=ASTE SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1163443387-2214835131-3549050545-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1163443387-2214835131-3549050545-1001 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = BHO-x32: Brak nazwy -> {E6DF0B46-7D6F-407A-A6A2-62D17A021A9A} -> Brak pliku EmptyTemp: End:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz też darmowy "AdwCleaner", przeskanuj nim system i pokaż log. Są jakieś wadliwe sterowniki lub ich brak w systemie, dobrze by było, abyś przeprowadził ich aktualizację. Zobacz do tego celu może darmowy program "DriverCloud". Odnośnik do komentarza
slimosolo Opublikowano 3 godziny temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 godziny temu Dzięki za pomoc! Wrzucam logi z FRST po naprawię i z AdwCleaner Drivercloud proponuje aktualizacje dla kilku sterowników, tylko czy instalacje może mi coś "wysypać" w kompie? Bo użytkuje go do pracy i nie chciał bym zostać bez laptopa na kila dni AdwCleaner[C00].txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się