Skocz do zawartości

Prosze o sprawdzenie logów FRST - komputer znacznie spowolnił swoje uruchamianie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 
bardzo proszę o sprawdzeniu logów. W ostatnich dniach komputer bardzo spowolnił swoje uruchamianie. Czasem nawet zwykłe wybudzenie trwa dość długo. Pojawia się czarny ekran i trzeba poczekać 2-3min zanim pojawi się okienko do logowania. W ostatnich dniach nie było nic instalowane dodatkowo, więc nie wiem co mogło spowodować taki stan 
 

Addition.txt Shortcut.txt FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Pobierz darmowy "CrystalDiskInfo" jak się da, możesz znaleźć wersje programu beinstalacyjną. Po uruchomieniu programu zrób screen jego okna, tak aby wszystkie parametry dysku były w nim widoczne. Okno powiększ w razie czego. Zrobiony screen pokaz na forum, sprawdzimy, w jakim stanie masz dysk twardy. Możliwe, że tu leży problem z wolnym działaniem komputera.

Odnośnik do komentarza

Logów nie sprawdzałem, zaraz to zrobię, bo chyba nikt inny się do tego nie kwapi. Dysk masz sprawny. Więc nie tu problem. 

Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym.

 

Spoiler

Start::
CreateRestorePoint:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA
Task: {03896D04-23AB-4F74-A27D-B1B71EE41E2C} - \Microsoft\Windows\EnterpriseMgmt\MDMMaintenenceTask -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {19849B53-BCBD-445E-9F63-587846EC063A} - \WpsKtpcntrQingTask_Administrator -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {32AE5BC7-470F-4E7A-AF8B-DF96A0A93F64} - \Microsoft\Windows\ErrorDetails\EnableErrorDetailsUpdate -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {37BCCB44-2A53-49A7-AE1B-AD6ACB668A7A} - \ATK Package A22126881260 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {4520E8A9-AF06-4122-859B-E4B655B29B36} - \Microsoft\Windows\AppID\SmartScreenSpecific -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5B4905E4-FA46-4999-B730-E21819686E9B} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Maintenance Install -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5DDFDC76-DFC5-4E8B-967B-D72C24423F5C} - \Microsoft\Windows\ErrorDetails\ErrorDetailsUpdate -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {635A185A-88AD-4B41-9344-B07C284A75E9} - \Microsoft\Windows\WindowsUpdate\sih -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {69DCBE7C-0B27-4D74-9AD7-EB1E555F3984} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker_Display -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {838A8EB3-D3F7-478D-AAFB-E9F5A665B6BA} - \ATK Package 36D18D69AFC3 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {8933CC2F-94A1-48F6-AEFA-1072D1BCE695} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker_ReadyToReboot -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {8A49C36C-371C-4B6E-B489-35F92E268EDF} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Policy Install -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {8A56350F-F06D-4F43-B093-9C656C8F81CE} - \ASUS Splendid ACMON -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {94F13E2F-23E2-4281-9D87-2CF7B90F6974} - \Microsoft\XblGameSave\XblGameSaveTaskLogon -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {C9ACBFD2-20AA-4A3F-BE1A-A3D5279BB1BB} - \Microsoft\Windows\Plug and Play\Plug and Play Cleanup -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {D394BE25-2E16-45D4-AAB2-3E8861A09351} - \Microsoft\Windows\Shell\FamilySafetyMonitorToastTask -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {D81FF288-7101-479D-A50C-96F80DAFDC0C} - \ASUS\ASUS Product Register Service -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {DB880212-D144-420D-8100-A87570CD15DB} - \ASUS USB Charger Plus -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {F1BF6F52-19A1-4349-A55B-CB0E78E8B23A} - \WpsExternal_20161114022915 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {F200B6AE-7AD3-4DF7-B3EB-F1356CA5D011} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Reboot -> Brak pliku <==== UWAGA
S4 mccspsvc; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\CSP\1.9.741.0\\McCSPServiceHost.exe" [X]
S4 McProxy; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\platform\McSvcHost\McSvHost.exe" /McCoreSvc [X]
C:\Users\pszen\OneDrive\Pulpit\KONTENER PULPIT\Adobe Acrobat.lnk
C:\Users\pszen\OneDrive\Pulpit\KONTENER PULPIT\Car MP3 Organizer.lnk
C:\Users\pszen\OneDrive\Pulpit\KONTENER PULPIT\Thunderbird.lnk
C:\Users\pszen\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WPS Office\WPS Office Tools\Uninstall WPS Office.lnk
C:\Users\pszen\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WPS Office\WPS Office Tools\WPS Office Configuration Tools.lnk
C:\Users\pszen\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WPS Office\Narzędzia WPS Office\Narzędzia konfiguracji WPS Office.lnk
C:\Users\pszen\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WPS Office\Narzędzia WPS Office\Odinstaluj WPS Office.lnk
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163443387-2214835131-3549050545-1001_Classes\CLSID\{7C360CF9-D475-44FC-8163-AD6C95CF5F5D}\InprocServer32 -> C:\Users\pszen\AppData\Local\Kingsoft\WPS Office\12.2.0.13431\office6\kmso2pdfplugins64.dll => Brak pliku
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1_.DEFAULT: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers4_.DEFAULT: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers5_.DEFAULT: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} =>  -> Brak pliku
HKU\S-1-5-21-1163443387-2214835131-3549050545-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://asus17win10.msn.com/?pc=ASTE
HKU\S-1-5-21-1163443387-2214835131-3549050545-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://asus17win10.msn.com/?pc=ASTE
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1163443387-2214835131-3549050545-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1163443387-2214835131-3549050545-1001 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
BHO-x32: Brak nazwy -> {E6DF0B46-7D6F-407A-A6A2-62D17A021A9A} -> Brak pliku
EmptyTemp:
End::

 

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu!

W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport  "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz też darmowy "AdwCleaner", przeskanuj nim system i pokaż log. Są jakieś wadliwe sterowniki lub ich brak w systemie, dobrze by było, abyś przeprowadził ich aktualizację. Zobacz do tego celu może darmowy program "DriverCloud".

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...