Skocz do zawartości

Prośba o sprawdzenie logów "FRST", raportu za skanowania Malwarebytes


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Problem polega na tym, że od jakiegoś czasu na kupionym komputerze zaczęły pojawiać się błędy podczas kopiowania lub przenoszenia oraz oglądania filmów z telefonu.
Dopóki nie odtworzę filmu z telefonu, to mogę kopiować i przenosić, ale gdy zerknę tylko, czy to właściwy plik video, to zaczynają się problemy z kopiowaniem, przenoszeniem, no i z oglądaniem filmów.
Proszę o sprawdzenie logów z FRST i raportu skanu Malwarebytes.
 

FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt Malwarebytes Raport ze skanowania 2025-08-04 174722.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Log z "Malwaresbytes" jest czysty, jedynie przyczepił się tam do pobranego programu "WinRar", to raczej fake, chyba że pobrałeś ten program, z jakiej strony niezaufanej i może odpowiednio uzdatnionego do pełnej wersji?

W logach z "FRST nie widzę niczego niepokojącego, sprzątanie tylko. Uruchom FRST.  Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym.

 

Spoiler

Start::
CreateRestorePoint:
FirewallRules: [TCP Query User{813B180B-2D85-4C6A-92ED-4252DB4B7DE7}C:\users\msi\desktop\fl_2025.exe] => (Allow) C:\users\msi\desktop\fl_2025.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{17597A04-8077-4711-B114-D1185008858F}C:\users\msi\desktop\fl_2025.exe] => (Allow) C:\users\msi\desktop\fl_2025.exe => Brak pliku
C:\Users\MSI\Desktop\FL 2025\SiderAddons\content\stadiums\Fir Park\Asset\model\bg\st009\sourceimages\tga\#windx11\StaffTexMaxSizeDummy.bin - Shortcut.lnk
C:\Users\MSI\Desktop\FL 2025\SiderAddons\content\stadiums\Bilino Polje\Asset\model\bg\st009\sourceimages\tga\#windx11\StaffTexMaxSizeDummy.bin - Shortcut.lnk
Task: {077BA067-7C15-40F0-B22E-C9DC2A54B4A2} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Location\Notifications => %windir%\System32\LocationNotificationWindows.exe  (Brak pliku)
Task: {0BB36A32-0D9E-4297-AFD7-6BD7B5DB4C9B} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UNP\RunUpdateNotificationMgr => %windir%\System32\UNP\UpdateNotificationMgr.exe  (Brak pliku)
Task: {F3E6E7ED-A196-4E44-8803-55FAB3AD4E29} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => %systemroot%\system32\MusNotification.exe  (Brak pliku)
EmptyTemp:
End::

 

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu!

W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport  "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera.

 

W logach widać, że do tego "WinRar" pretensje ma i Windows Defender.

 Co do głównego problemu, to nie widzę w logach za wiele na ten temat. Problem może leży po stronie braku aktualizacji sterowników, systemu. W jakim formacie masz te filmy z telefonu? Może jakieś zdjęcia błędów? Co jest na ten temat w "Dzienniku zdarzeń" systemu? Masz zainstalowana paczkę kodeków w Windows? Co to za telefon?

Sprawdźmy jeszcze, w jakim stanie masz dysk twardy, pobierz darmowy programik "CrystalDiskInfo". Po jego uruchomieniu powiększ jego okno tak, aby były widoczne wszystkie parametry dysku twardego, zrób screen jego okna i pokaż na forum, zobaczymy, w jakim stanie masz twardziela.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...