reptile Opublikowano Środa o 17:27 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Środa o 17:27 Witam, Problem polega na tym, że od jakiegoś czasu na kupionym komputerze zaczęły pojawiać się błędy podczas kopiowania lub przenoszenia oraz oglądania filmów z telefonu. Dopóki nie odtworzę filmu z telefonu, to mogę kopiować i przenosić, ale gdy zerknę tylko, czy to właściwy plik video, to zaczynają się problemy z kopiowaniem, przenoszeniem, no i z oglądaniem filmów. Proszę o sprawdzenie logów z FRST i raportu skanu Malwarebytes. FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt Malwarebytes Raport ze skanowania 2025-08-04 174722.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Piątek o 23:10 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 23:10 Log z "Malwaresbytes" jest czysty, jedynie przyczepił się tam do pobranego programu "WinRar", to raczej fake, chyba że pobrałeś ten program, z jakiej strony niezaufanej i może odpowiednio uzdatnionego do pełnej wersji? W logach z "FRST nie widzę niczego niepokojącego, sprzątanie tylko. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Spoiler Start:: CreateRestorePoint: FirewallRules: [TCP Query User{813B180B-2D85-4C6A-92ED-4252DB4B7DE7}C:\users\msi\desktop\fl_2025.exe] => (Allow) C:\users\msi\desktop\fl_2025.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{17597A04-8077-4711-B114-D1185008858F}C:\users\msi\desktop\fl_2025.exe] => (Allow) C:\users\msi\desktop\fl_2025.exe => Brak pliku C:\Users\MSI\Desktop\FL 2025\SiderAddons\content\stadiums\Fir Park\Asset\model\bg\st009\sourceimages\tga\#windx11\StaffTexMaxSizeDummy.bin - Shortcut.lnk C:\Users\MSI\Desktop\FL 2025\SiderAddons\content\stadiums\Bilino Polje\Asset\model\bg\st009\sourceimages\tga\#windx11\StaffTexMaxSizeDummy.bin - Shortcut.lnk Task: {077BA067-7C15-40F0-B22E-C9DC2A54B4A2} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Location\Notifications => %windir%\System32\LocationNotificationWindows.exe (Brak pliku) Task: {0BB36A32-0D9E-4297-AFD7-6BD7B5DB4C9B} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UNP\RunUpdateNotificationMgr => %windir%\System32\UNP\UpdateNotificationMgr.exe (Brak pliku) Task: {F3E6E7ED-A196-4E44-8803-55FAB3AD4E29} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => %systemroot%\system32\MusNotification.exe (Brak pliku) EmptyTemp: End:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. W logach widać, że do tego "WinRar" pretensje ma i Windows Defender. Co do głównego problemu, to nie widzę w logach za wiele na ten temat. Problem może leży po stronie braku aktualizacji sterowników, systemu. W jakim formacie masz te filmy z telefonu? Może jakieś zdjęcia błędów? Co jest na ten temat w "Dzienniku zdarzeń" systemu? Masz zainstalowana paczkę kodeków w Windows? Co to za telefon? Sprawdźmy jeszcze, w jakim stanie masz dysk twardy, pobierz darmowy programik "CrystalDiskInfo". Po jego uruchomieniu powiększ jego okno tak, aby były widoczne wszystkie parametry dysku twardego, zrób screen jego okna i pokaż na forum, zobaczymy, w jakim stanie masz twardziela. Odnośnik do komentarza
reptile Opublikowano 8 godzin temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu Witam, pokazuję raport "fixlog.txt", otrzymany po restarcie komputera. Tak, sterowniki do Tej pory nie były aktualizowane ręcznie. Format plików wideo z telefonu, to mp4, telefon to Motorola Edge 50. Kodeki, ...mhmmm.. to co dostałem z komputerem, to jest. Pokazuję stan dysku. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 4 godziny temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 godziny temu Dyk masz ok, żadnych problemów nie widzę, Zainstaluj kodek K-Lite Codeck Mega i zobacz ,co to da. https://codecguide.com/download_kl.htm Logi sprawdzę w wolej chwili... Logi ok, wszystko zrobione. Odnośnik do komentarza
reptile Opublikowano 4 godziny temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 godziny temu Ogromne Dzięki :-) Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 3 godziny temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 godziny temu Zainstaluj kodeki i zobacz co to da. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się