Skocz do zawartości

Prośba o sprawdzenie logów "FRST", raportu za skanowania Malwarebytes


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Problem polega na tym, że od jakiegoś czasu na kupionym komputerze zaczęły pojawiać się błędy podczas kopiowania lub przenoszenia oraz oglądania filmów z telefonu.
Dopóki nie odtworzę filmu z telefonu, to mogę kopiować i przenosić, ale gdy zerknę tylko, czy to właściwy plik video, to zaczynają się problemy z kopiowaniem, przenoszeniem, no i z oglądaniem filmów.
Proszę o sprawdzenie logów z FRST i raportu skanu Malwarebytes.
 

FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt Malwarebytes Raport ze skanowania 2025-08-04 174722.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...