Skocz do zawartości

Prośba o sprawdzenie logów "FRST", screen'a z "ADWCleaner" i screen'ów z "CrystalDiskinfo"


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Witaj. Dysk"D" jest uszkodzony i to on może sprawiać problemy, tym bardziej jak aplikacje, które sprawiają problemu są uruchamiane z niego, lub korzystają z powierzchni tego dysku. Tu jak nie ma tam nic, co jest niezbędne do pracy systemu, dobrze by było odłączyć na próbę ten dysk i uruchomić komputer bez niego i zobaczyć jak pracuje system. Co do lodów to poczekaj aż ktoś je sprawdzi, jak nikt tego nie zrobi wczytaniem, to jak będę miał chwilę zrobię to w środę późnym wieczorem.

Odnośnik do komentarza

Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym.

 

Spoiler

Start::
CreateRestorePoint:
HKU\S-1-5-21-1000332121-569252039-3906760741-500\...\Policies\Explorer: [NoLowDiskSpaceChecks] 1
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA
Task: {175015D3-4017-4B73-AF55-7B708D236C40} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => %systemroot%\system32\MusNotification.exe  (Brak pliku)
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Affinity Photo 2.lnk
C:\Users\Public\Desktop\Affinity Photo 2.5.7.lnk
AlternateDataStreams: C:\Users\Administrator:com.affinity.photo.2 [233]
AlternateDataStreams: C:\Users\Administrator:com.affinity.photo.3 [269]
AlternateDataStreams: C:\Users\Administrator\Desktop\MKI_3371 35mm.afphoto~lock~:com.dropbox.ignored [10]
AlternateDataStreams: C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp:com.affinity.photo.2 [240]
AlternateDataStreams: C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp:com.affinity.photo.3 [197]
EmptyTemp:
End::

 

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport  "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz dodatkowo "Malwaresbytes" . Przeskanuj nim komputer, usuń jeśli coś zostanie jeszcze wykryte i pokaż raport. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania.

 

Odnośnik do komentarza

Witam Serdecznie.

Proszę, Moje wyniki przedstawiam w raportach "Fixlog.txt", "Malwarebytes Raport ze skanowania 2025-07-03 134907.txt", "AdwCleaner[S02].txt". Nie usuwałem tylko niektórych folderów, zaplanowanych zadań, kluczy rejestru, bo nie wiem czy je potrzebuję, są mi do czegoś potrzebne, bo dostałem je wraz z komputerem/systemem. Zamieszczam jeszcze screen'y

wynik skanowania urzadzenia AdwCleaner 14.17 03.07.2025.jpg wynik skanowania urzadzenia AdwCleaner 14.20 03.07.2025.jpg wynik skanowania urzadzenia malwarebytes 13.54 03.07.2025.jpg wynik skanowania urzadzenia malwarebytes 13.59 03.07.2025.jpg

AdwCleaner[S02].txt Fixlog.txt Malwarebytes Raport ze skanowania 2025-07-03 134907.txt

Odnośnik do komentarza

Dysk jest uszkodzony, możesz na próbę go podłączyć i zobaczysz czy problemy nie wrócą z zamulaniem działania komputera. Radzę, jak masz tam ważne dane, to zabezpiecz je w razie czego, bo dysk może się całkiem za niedługo zepsuć, na nim trzymaj tylko mniej ważne rzeczy. Najlepiej będzie go wymienić w najbliższym czasie na nowy, a z tego zrobić magazyn zewnętrzny na mniej istotne dane. Takie moje zdanie w tej kwestii.

Próbowałeś przeinstalować LibreOffice? Zapora nie blokuje tego programu? Jest on dopuszczony do przejscia przez nią?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...