reptile Opublikowano Wtorek o 13:00 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Wtorek o 13:00 Witam, prosiłbym o sprawdzenie logów, screen'ów. Podczas uruchamiania niektórych aplikacji w systemie pojawiają się różne problemy, błędy. Czasami podczas uruchamiania komputera skanuje dysk. Addition.txt Shortcut.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Wtorek o 16:04 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Wtorek o 16:04 Witaj. Dysk"D" jest uszkodzony i to on może sprawiać problemy, tym bardziej jak aplikacje, które sprawiają problemu są uruchamiane z niego, lub korzystają z powierzchni tego dysku. Tu jak nie ma tam nic, co jest niezbędne do pracy systemu, dobrze by było odłączyć na próbę ten dysk i uruchomić komputer bez niego i zobaczyć jak pracuje system. Co do lodów to poczekaj aż ktoś je sprawdzi, jak nikt tego nie zrobi wczytaniem, to jak będę miał chwilę zrobię to w środę późnym wieczorem. Odnośnik do komentarza
reptile Opublikowano Wtorek o 18:26 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Wtorek o 18:26 Witaj, witaj. Dzięki Wielkie za odpowiedź. OK, zobaczę i może go narazie odłączę, ale Proszę w miarę możliwości i czasu o sprawdzenie oraz pomoc. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano wczoraj o 01:22 Zgłoś Udostępnij Opublikowano wczoraj o 01:22 Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Spoiler Start:: CreateRestorePoint: HKU\S-1-5-21-1000332121-569252039-3906760741-500\...\Policies\Explorer: [NoLowDiskSpaceChecks] 1 GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA Task: {175015D3-4017-4B73-AF55-7B708D236C40} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => %systemroot%\system32\MusNotification.exe (Brak pliku) C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Affinity Photo 2.lnk C:\Users\Public\Desktop\Affinity Photo 2.5.7.lnk AlternateDataStreams: C:\Users\Administrator:com.affinity.photo.2 [233] AlternateDataStreams: C:\Users\Administrator:com.affinity.photo.3 [269] AlternateDataStreams: C:\Users\Administrator\Desktop\MKI_3371 35mm.afphoto~lock~:com.dropbox.ignored [10] AlternateDataStreams: C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp:com.affinity.photo.2 [240] AlternateDataStreams: C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp:com.affinity.photo.3 [197] EmptyTemp: End:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz dodatkowo "Malwaresbytes" . Przeskanuj nim komputer, usuń jeśli coś zostanie jeszcze wykryte i pokaż raport. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania. Odnośnik do komentarza
reptile Opublikowano 14 godzin temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu Witam Serdecznie. Proszę, Moje wyniki przedstawiam w raportach "Fixlog.txt", "Malwarebytes Raport ze skanowania 2025-07-03 134907.txt", "AdwCleaner[S02].txt". Nie usuwałem tylko niektórych folderów, zaplanowanych zadań, kluczy rejestru, bo nie wiem czy je potrzebuję, są mi do czegoś potrzebne, bo dostałem je wraz z komputerem/systemem. Zamieszczam jeszcze screen'y AdwCleaner[S02].txt Fixlog.txt Malwarebytes Raport ze skanowania 2025-07-03 134907.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 12 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 godzin temu Co do tych narzędzi Dell jak używasz to możesz to zostawić. To w sumie fałszywe wykrycie. Nie mniej jak nie używasz tego softu od producenta, to on niepotrzebnie obciąża system. W FRST zrobione wszystko. Oceń lracę systemu teraz. Odnośnik do komentarza
reptile Opublikowano 11 godzin temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 godzin temu System pracuje teraz dobrze. Pytanie, co z tym dyskiem, który system sprawdzał i go odłączyłem, da radę go uruchamiać, czy koniec jego jest już bliski? Denerwuje Mnie jeszcze błąd wyskakujący podczas uruchamiania się LibeOffice Writer, da radę coś z tym zrobić? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się