Skocz do zawartości

Prośba o sprawdzenie logów "FRST", screen'a z "ADWCleaner" i screen'ów z "CrystalDiskinfo"


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Witaj. Dysk"D" jest uszkodzony i to on może sprawiać problemy, tym bardziej jak aplikacje, które sprawiają problemu są uruchamiane z niego, lub korzystają z powierzchni tego dysku. Tu jak nie ma tam nic, co jest niezbędne do pracy systemu, dobrze by było odłączyć na próbę ten dysk i uruchomić komputer bez niego i zobaczyć jak pracuje system. Co do lodów to poczekaj aż ktoś je sprawdzi, jak nikt tego nie zrobi wczytaniem, to jak będę miał chwilę zrobię to w środę późnym wieczorem.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...