Skocz do zawartości

Proszę o sprawdzenie logów - czasami freezuje mi się komputer i myszka


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od pewnego czasu na ułamek sekundy freezuje mi się komputer i myszka, myszka jakby traci łączność bo zapala się lampka na niej czyli to znak że problem z łączeniem jest. Dzieje się to na ułamek sekundy no ale jest wyczuwalne, wcześniej tego nie było

 

Przesyłam logi z FRST i zaciekawił mnie jeden proces w managerze zadać a mianowicie "svchost.exe Host usługi: TavernComn_1_1"

Wyłączyłem go w services.msc ale nie wiem czy to rozwiązanie jest, czytałem że to on może być źródłem tych problemów

 

 

 

 

Addition.txt Shortcut.txt FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Cześć. Pobierz też darmowy programik "CrystalDiskInfo". Po jego uruchomieniu powiększ jego okno tak, aby były widoczne wszystkie parametry dysku twardego, zrób screen jego okna i pokaż na forum, zobaczymy, w jakim stanie masz twardziela.

Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym.

Spoiler

Start::
CreateRestorePoint:
C:\Users\KurtR\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\The single-player modding framework for Escape From Tarkov.lnk
C:\Users\KurtR\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Tombstones\Battlestate Games Launcher.lnk
AlternateDataStreams: C:\Windows\System32:sguard [36]
AlternateDataStreams: C:\Windows\tracing:? [16]
AlternateDataStreams: C:\Users\KurtR\AppData\Local\Microsoft:ISBD [66]
AlternateDataStreams: C:\Users\KurtR\AppData\Local\Temp:$DATA [16]
FirewallRules: [{F85FC774-F44F-448C-B955-C40E8ABFDE2E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Afterconflict Demo\Release\Afterconflict_x64.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{82696D42-86D1-4D43-B5B1-7F632327E502}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Afterconflict Demo\Release\Afterconflict_x64.exe => Brak pliku
EmptyTemp:
End::

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu!

W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport  "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz dodatkowo "Malwaresbytes" . Przeskanuj nim komputer, usuń jeśli coś zostanie jeszcze wykryte i pokaż raport. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania.

Zaktualizuj też sterowniki w systemie i sam system. Sterowniki możesz pobrać ręcznie z internetu ze stron producentów komponentów komputera, lub użyć do tego darmowej aplikacji, jak np.  "DriverCloud"  czy "Snappy Driver Instaler".

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...