Skocz do zawartości

Błędy w dzienniku zdarzeń WMI


Rekomendowane odpowiedzi

Witam W dzienniku zdarzeń mam błędy WMI ident. 10 .Znalazłem  cos takiego  https://learn.microsoft.com/pl-pl/troubleshoot/windows-client/setup-upgrade-and-drivers/event-10-is-logged-in-application-log a nie znam się zupełnie pomimo instrukcji znajdujacej się w tym artykule jak i również czy to właściwy kierunek działania  . Notatnik wiem gdzie jest ale jak i co mam zamienić na ten nowo utworzony - tego już nie . Będę miał C / Windows/ system32>    .  Czy może ktoś dokładnie podać czynności  / zamieszczam jpg/ 

dziękuję

WMI.jpg
Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Ok...ale poza tym błędem coś dzieje się niedobrego z systemem? Jest kilka sposobów, aby to naprawić. Jak problem od niedawna próbowałeś przywrócić system do punktu, kiedy było wszystko OK? Błąd WMI identyfikator 10 dotyczy problemów związanych z usługą Windows Management Instrumentation (WMI) w systemie Windows. Najczęściej występuje, gdy usługa WMI wykryje błąd krytyczny i nie może kontynuować normalnego działania.  Spróbuj na początek naprawę bibliotek systemowych w Wierszu poleceń. Uruchom "CMD" jako administrator, wpisz polecenie:

sfc /scannow

Zatwierdź "Enterem" na klawiaturze jak skończy się naprawa, to zobacz czy wszystko jest ok.

Jak to nic nie da, to zrób. Jeszcze tak. Uruchom "Services" (Usługi) przez wpisanie "services.msc" w menu "Start" w wyszukiwarkę systemu. Albo prościej, skrót klawiatury "Win + R". W pole wyszukiwania wpisz "services.msc", zatwierdź "OK" lub "Enterem". Znajdź usługę "Windows Management Instrumentation". Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz z menu kontekstowego "Uruchom ponownie" czy też "Restart". Nie pamiętam, jak jest w Windows 7, czy tak samo jak w 11.

Kolejny sposób to przywrócenie  usługę WMI do domyślnych ustawień. Uruchom wiersz polecenia jako administrator. Wprowadź polecenie:

winmgmt /resetrepository