Skocz do zawartości

prosze o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

 

Ostatnio dostalam maila od osoby ktora znam. Mail zawieral link na ktory niestety kliknelam i okazalo sie ze to jakis wirus... Niby moj antywirus zablokowal te swinstwa ale znalazlam jakies dziwne procesy i mam wrazenie ze caly czas jakies swinstwo siedzi.... jestem zupelnie zielona jesli chodzi o komputery i znajomy kazal mi uzyc combofixa wiec tak zrobilam... zalaczam loga i bylabym wdzieczna gdyby kto mi powiedzial czy wszystko ok czy nadal mam jakiegos wirusa a jestem pewna ze mam..

dzieki z gory

Justyna

log.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W logach nie ma aktywnej infekcji, ale wykonaj skrypt kosmetyczny usuwający drobne odpadki.

 

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
IE - HKU\S-1-5-21-1755751597-3586132528-3806855255-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = "http://search.conduit.com?SearchSource=10&ctid=CT2645238"
FF - prefs.js..browser.search.defaulturl: "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?ctid=CT2611275&SearchSource=3&q={searchTerms}"
[2011-03-28 18:58:26 | 000,000,000 | ---D | M] (ZoneAlarm Community Toolbar) -- C:\Users\justyna\AppData\Roaming\mozilla\Firefox\Profiles\s39dpnzz.default\extensions\{66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd}
[2011-03-23 12:15:12 | 000,000,861 | ---- | M] () -- C:\Users\justyna\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\s39dpnzz.default\searchplugins\conduit.xml
 
:Commands
[emptyflash]
[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Wejdź w panel sterowania > programy i funkcje i odinstaluj zbędny ZoneAlarm Toolbar

 

3. Następnie uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL.

 

 

Odnośnik do komentarza