Mafistero Opublikowano 8 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Witam, Ostatnio pojawił się u mnie następujący problem. Podłączałem zazwyczaj pendrive'a w miejscu pracy zgrywając na niego wszystkie potrzebne rzeczy, nie było z nim problemów. Na swoim starym komputerze również miałem go kilka razy podłączonego i nic. Podłączyłem go niedawno na nowym komputerze i od razu Windows Defender zaczął mi usuwać wirusa. Nie miałem nawet czasu kliknąć anuluj gdyż tak szybko to zrobił bez pytania. Od tego czasu nie mogę wejść w pendrive'a gdyż wyskakuje mi error. Error zamieszczam w załączniku ale jakby się zepsuło to wyskakuje tak: RunDLL Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku /-_-__ --___- __----- (podobny ciąg tych 2 znaków na cała linijke) Nie można znaleźć określonego modułu. Dodam, że dane znajdujące się na tym pendrive są dla mnie ważne dlatego proszę o pomoc w ich odzyskaniu. Logi robiłem z podłączonym pendrivem o ile to ma jakieś znaczenie. Podczas skanowania programem GMER za 1 razem wyłączył mi się komputer, ale już za 2 razem doszło do końca. Zrobiłem tak jak było napisane, czyli wyłączyłem jak najwięcej programów oraz antywirusa. Addition.txtPobieranie informacji ... FRST.txtPobieranie informacji ... GMER.txtPobieranie informacji ... Shortcut.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 8 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Proszę jeszcze o raport USBFix z opcji Listing oraz Research zrobiony przy wszystkich podpiętych problematycznych pendrivach. Odnośnik do komentarza
Mafistero Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Oto raporty. UsbFix.txtPobieranie informacji ... UsbFix Listing.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 9 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Podłączony pendrive jest zainfekowany infekcją skrótową. Sam system na szczęście nie został zainfekowany, a drobną kosmetykę pomijam, bo jest całkowicie nieistotna. Ponownie proszę podepnij problematycznego pendrive do portu USB i zastosuj opcję dezynfekcji Clean w interfejsie programu USBFix. Sprawdź rezultaty, napisz czy problem ustąpił oraz zastanów się gdzie mogłeś podpiąć tego pendrive oprócz komputera, na którym generowałeś raporty. Odnośnik do komentarza
Mafistero Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Zrobiłem wszystko tak, jak Pan napisał i normalnie mogę odpalić zawartość pendrive'a. Dziękuję bardzo za pomoc Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 9 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 W takim razie możemy kończyć (skoro nie piszesz nic o innych urządzeniach to uznaję, że takich nie było). Zastosuj DelFix (kasacja używanych narzędzi) oraz zaktualizuj oprogramowanie zewnętrzne oraz Windows. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi