Skocz do zawartości

Pytanie w sprawie skryptu


lookki

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Próbowałem wprowadzić pewien skrypt ze strony: https://autohotkey.c...opic.php?t=3702. Myślałem, że pomoże w automatycznym (pierwszoplanowym) wprowadzeniu kursora do omniboxa do pisania adresu po otwarciu nowej karty w przeglądarce slimjet. Wprowadziłem pewien skrypt za pomocą autohotkey. Ze względu na dużą ilość tekstu plik .akh z w/w skryptem można pobrać stąd :  https://www.sendspace.com/file/mcey3u. Niestety skrypt chyba nie działa i nie wiem jak go wycofać/usunąć. Teoretycznie nic się nie dzieje, ale mam przeczucie, że ten skrypt gdzieś tam siedzi w rejestrze. Niestety nie znam się na tych rzeczach. Bardzo mi tylko zależało, żeby po otwarciu nowej karty w slimjecie nie trzeba było klikać za każdym razem w pole adresu, chciałem, aby nowa karta była na pierwszym planie od razu do wpisywania adresu (w opcjach funkcja jest, ale mam wrażenie że nie działa, albo źle ją interpretuję). Nie wiem temat we właściwym dziale, czy państwo udzielacie pomocy w takich sprawach, ale będę bardzo wdzięczny za pomoc. System Windows 10 Pro x64. Z góry dziękuję za pomoc. 

 

PS: Na forum znalazłem, że otwieranie nowej karty nie na pierwszym planie to jakiś bug programu slimjet w najnowszej wersji. Jednak chciałbym usunąć zmiany wprowadzone przez w/w skrypt jeżeli takowe nastąpiły.
 

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Skrypt autohotkey jest aktywny tylko, gdy autohotkey jest włączony, widać to po ikonce na pasku zadań w prawym dolnym rogu. 

 

Ok, rzeczywiście tak jest. Czyli po prostu dopiero jak go włączę to wprowadza on zmiany, natomiast jeśli nie włączę to nie działa. Nie wprowadza żadnych zmian permanentnie bez ponownego otworzenia? Nie przejmować się tym?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto