Skocz do zawartości
malutka

Samoistne wyłączanie się netbook'a plus inne "nowości" po formacie i wymianie matrycy.

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Nie wrzucaj przez fotosik, zobacz sama ile reklam i jak to paskudnie wyglada ;)

 

 

Więc to do reklamacji. To nieprofesjonalne  wykonana praca. Poproś o zwrot pieniędzy. 

Nie chcę rzucać słów na wiatr i kogoś oskarżać, ale to wygląda jak próba oszustwa. Ja sobie nie wyobrażam sytuacji, w której po zainkasowaniu pieniędzy za konserwację układu chłodzenia - sprzęt przekraczał normy po 37 sekundach testu. To skandal. Pomyłka zdarza się każdemu, ale przecież to łatwo wykryć i zawsze taki test powinna zrobic osoba, ktora taka usluge wykonywala. 

 

No chyba, że mu oddasz sprzęt jeszcze raz ;), ale zdazylas juz narzekac wczesniej... Twoje spowolnienie systemu i porownanie do ursusa jest prawdziwe. To naturalny objaw obniżania taktowania. 

 

Edit: 

chociaż jest i opcja taka, że np. zepsuł się wiatrak, a wcześniej mógł działać... więc może przesadziłem ;p. No, ale mimo możliwości to prawdopodobieństwo jest małe, że nagle wszystko się psuje lawinowo... matryca, wiatrak....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

http://www.tinypic.pl/eqxzgnggfify

http://www.tinypic.pl/v880026vgknn

http://www.tinypic.pl/cr96a1euv61p

http://www.tinypic.pl/w3s4ddsydhsi

No tak ... :(
Gwarancja na usługę jeszcze jest. Tylko czy ten autoryzowany serwis to naprawdę poprawi, czy będę zbywana i kręcona. Co należy zrobić by ten netbook chodził w miarę? Dodam, że płatność za usługę przekraczała w sumie wartość podobnego używanego sprzętu. "Szroty" z ogłoszenia o podobnych parametrach śmigają a ja się męczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

W zasadzie nie sądzę, żeby Cię zwodzili. W zasadzie wszystko stoi za Tobą, włącznie z prawem także spokojnie ;-). Jeżeli jest gwarancja to nie martw się niczym. Po oddaniu go na gwarancję znowu napiszesz tutaj i sprawdzimy czy wszystko gra. To na pewno uszkodzony wiatrak. Taki czas przegrzewania się świadczy o tym, że w ogóle nie kręci się albo kręci się z prędkością, która umożliwia przejście procedury post...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Hm, czyli na ten moment "sami" nic nie zrobimy jak rozumiem.

Z tym oddaniem go na gwarancję to jest jeden problem, jestem sporo oddalona od tego "serwisu". Chyba, że mogę dać go do innego jak to się pisze ... "autoryzowanego" na podstawie kwitów jakie już mam. Ew. odwlecze to się w czasie. Niemniej dziękuję za porady, jestem wdzięczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dostałem niedawno laptopa do naprawy. Jestem za słaby z zakresu elektroniki, żeby dokładnie stwierdzić, który element na płycie padł, niemniej pewny byłem, że to wlasnie hardware. Diagnostyka płyt glownych to dosyc elitarna robota. Niewielu się tym zajmuje. No i okazalo sie, ze ona miala gwarancje  producenta. Zalatwilem za nia formalnosci. Wyslalem. Odpowiedź dostałem, że gwaracja nie została uznana z powodu naruszenia warunków. Wysłali zdjęcia, na których była zerwana plomba na dźwigni od procesora. Okazało się, że pani oddała go już wcześniej do "sąsiada, który ma autoryzowany serwis "komputr..."  i wlasnie taki "wiatraczek" (jak to ona określiła, a co i u Ciebie prawdopodobnie jest uszkodzone) miała wymieniony. W tamtym modelu obowiazkowe było zerwać plombę, jednak nikt jej o tym nie poinformowal, nie zapytał czy ma gwarancje. Także musisz wiedzieć, że fachowcy są różni. 

Warto jest prowadzić dokumentację. Żądać wszystkiego na piśmie. Ten serwis pozbawił babkę gwarancji, która ważna będzie jeszcze 1,5 roku. Także konkluzja nasuwa się sama...

W domowych warunkach możesz tylko oczyścić go z farfocli, kurzu przy ujściu coolera. To to, gdzie wiatrak Ci dmucha ciepłym powietrzem. Sama też ręką możesz ustalić czy przepływ jest spory czy mały, chociaż zdaje sobie sprawę, że doświadczenie masz niewielkie ;-).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

W odkurzaniu sprzętu komputerowego akurat mam spore doświadczenie :) (no ale co tu się przechwalać tą zdolnością)

Postaram się w miarę szybko oddać go do ... ponownej reklamacji i się odezwę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

(jeśli można niech ktoś sklei posty)

Sprzęt nadal u "technika" i bada sprawę ... tak już praktycznie dwa miesiące. Okazało się, że! faktycznie jest problem i tak czekam i czekam. :)

 

edit.

Tyle czekania by się dowiedzieć, że to tylko chodziło o kosmetykę i wyrównano jakieś połączenia. Gwarancji nie przedłużono za tą "usługę" a problem nadal ten sam.

Edytowane przez malutka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nie bardzo rozumiem pytanie. Diagnoza została postawiona. Jeżeli zwykla konserwacja układu chłodzenia nie daje rady, to trzeba wymienić wiatrak, ew. może go przesmarować.Wydałaś pieniądze, straciłaś czas, a sprzęt nie zrobiony. Ja na Twoim miejscu oddałbym sprawę do sądu. Ktoś Cię brzydko oszukał i jeszcze zakpił. Niestety, przez internet Ci nie pomogę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ok, jak wymienię wiatrak to się ew. odezwę jak sprzęt działa. Szkoda mi tej gwarancji, którą mogli przedłużyć, tego czasu... Na sąd niestety nie mam czasu. Ale dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...