PavloFoto Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Witam wszystkich Jak słucham na słuchawkach muzyki czasami zdarza się ze słychać trzaski muzyka zostaje zatrzymana i blue screen się pojawia.złączam raporthttp://www31.zippyshare.com/v/OCmMllgc/file.html Odnośnik do komentarza
komar1993 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Log który podałeś nie pomoże w tym przypadku Problem występuje na panelu przednim czy tylnym komputera ? Odnośnik do komentarza
PavloFoto Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 hymm nie rozumiem pytania , to jest laptop Dell Alienware . Odnośnik do komentarza
komar1993 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Myślałem, że to komputer stacjonarny Problem może być sprzętowy lub programowy W takim przypadku proponuję na dobry początek przeinstalować sterowniki od karty dźwiękowej. Dodatkowo wrzuć na jakiś hosting plik DMP z katalogu C:/Windows/Minidump/ Odnośnik do komentarza
PavloFoto Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 nie to raczej coś z zasilaniem niegdy nie było problemu z dzwiekiem no i w tym logu co podałem jest coś wspomniane o błędach w sterowaniu zasilaniemps. tan katalog jest pusty nie ma dmp u mnie Odnośnik do komentarza
komar1993 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 nie to raczej coś z zasilaniem niegdy nie było problemu z dzwiekiem no i w tym logu co podałem jest coś wspomniane o błędach w sterowaniu zasilaniem ps. tan katalog jest pusty nie ma dmp u mnie To ciekawe.Masz włączoną opcje pokaż ukryte pliki lub foldery ? Odnośnik do komentarza
PavloFoto Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 tak specjalnie włączyłem pokazywanie ukrytych plików chyba ze właczyć jeszcze pokaz chronione pliki systemu Odnośnik do komentarza
komar1993 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Możesz sprawdzić, ale wątpię by to coś dało. Przeskanuj system komendą sfc /scannow przez start/uruchom/cmd(jako administrator), a następnie podeślij plik CBS z katalogu C:\Windows\Logs Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się