Skocz do zawartości

Sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Czynnej infekcji w logach nie widać natomiast jest ślad sugerujący, że było tutaj podpinane jakieś zainfekowane urządzenie przenośne. Jeśli je posiadasz to podepnij je i sporządź log z USBFix z opcji Listing

 

Na teraz do wykonania skrypt usuwający drobne resztki. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
IE - HKU\S-1-5-21-790525478-1801674531-725345543-500\..\URLSearchHook: CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - Reg Error: Key error. File not found
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "Yahoo! Search"
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - No CLSID value found.
 
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]
 
:Commands
[resethosts]
[emptyflash]
[emptytemp]
[clearallrestorepoints]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Pokazujesz nowe logi z OTL.

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Jest dobrze, wykonaj poniższe zalecenia na koniec:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL

 

2. Użyj opcji Vaccinate z USBFix aby zabezpieczyć się przed infekcjami przenośnymi.

 

3. Zaktualizuj oprogramowanie

 

"{3248F0A8-6813-11D6-A77B-00B0D0160030}" = Java 6 Update 3

"Mozilla Thunderbird (1.5)" = Mozilla Thunderbird (1.5)

Szczegóły w przyklejonym: INSTRUKCJE.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...