Skocz do zawartości

Cyberpolicja - powrót


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

O hasłach powiem później. Najpierw bierz się za usuwanie bo to jest ważniejsze.

 

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:Files
C:\ProgramData\dsgsdgdsgdsgw.pad
C:\ProgramData\dsgsdgdsgdsgw.js
C:\Users\Home\wgsdgsdgdsgsd.exe
C:\Users\Home\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\runctf.lnk
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Problem masz z głowy. Możesz wykonać czynności kończące.

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj system do stanu Service Pack 1 oraz wymienione programy do najnowszych wersji:

 

Internet Explorer (Version = 8.0.7601.17514)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F86416037FF}" = Java 6 Update 37 (64-bit)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216033FF}" = Java7 Update 5

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A95000000001}" = Adobe Reader 9.3 - Polish

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...