Skocz do zawartości

UKASH - zablokowany komputer


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.v9.com/idg/idg_1325020369_379115
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.v9.com/idg/idg_1325020369_379115
IE - HKU\S-1-5-21-2619668311-2372472957-2789338807-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.v9.com/idg/idg_1325020369_379115
IE - HKU\S-1-5-21-2619668311-2372472957-2789338807-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.v9.com/idg/idg_1325020369_379115
IE - HKU\S-1-5-21-2619668311-2372472957-2789338807-1000\..\SearchScopes\{AD22EBAF-0D18-4fc7-90CC-5EA0ABBE9EB8}: "URL" = "http://www.daemon-search.com/search?q={searchTerms}"
[2012-05-29 07:36:28 | 000,000,000 | ---D | M] ("DAEMON Tools Toolbar") -- C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\mozilla\Firefox\Profiles\v4sfvti6.default\extensions\DTToolbar@toolbarnet.com
[2011-09-05 20:14:53 | 000,002,055 | ---- | M] () -- C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\v4sfvti6.default\searchplugins\daemon-search.xml
[2011-12-27 22:12:49 | 000,002,415 | ---- | M] () -- C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\v9.xml
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-2619668311-2372472957-2789338807-1000..\Run: [Adobe Flash Player] C:\Users\Użytkownik\AppData\Local\Adobe\flash_player.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-2619668311-2372472957-2789338807-1000..\Run: [Power2GoExpress] NA File not found
 
:Files
C:\Users\Użytkownik\ms.exe
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj: DAEMON Tools Toolbar

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Infekcja poprawnie usunięta. Przejdź do finalizacji tematu:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A95000000001}" = Adobe Reader 8.1.0 - Polish

"Mozilla Firefox 12.0 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 12.0 (x86 pl)

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...