Skocz do zawartości

"Komputer został zablokowany..." - proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Infekcji aktywnej to nie ma a jedynie szczątki.

 

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:Files
C:\ProgramData\gxscinxrhrvlnrt
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

To tyle w takim razie z usuwania. Wykonaj jeszcze to co poniżej.

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

Internet Explorer (Version = 7.0.6002.18005)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216033FF}" = Java 6 Update 31

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A95000000001}" = Adobe Reader 8 - Polish

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...