Skocz do zawartości

Komputer został zablokowany z powodu naruszenia prawa polskiego


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Wczoraj dostałem to dziadostwo i nic nie mogłem zrobić również po restarcie, ale po kilku restartach wyskoczyła informacja że system został zepsuty (coś w ten deseń) i miałem możliwość naprawy systemu i przywrócenia go do stanu wcześniejszego, dopiero po tej operacji, normalnie mi się komputer odblokował i nie wyskakiwał mi już ten syf.

Ale jestem zielony w tych sprawach i nie wiem czy ten wirus nadal gdziś tam nie siedzi w systemie i nie uaktywni się zaś.

Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Nie widze w logach aktywnej infekcji, dlatego zapytam - czy to są logi wykonane z zainfekowanego konta? I czy problem na pewno aktualny?

 

Usuwam tylko śmieci sponsoringowe.

 

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
IE - HKU\S-1-5-21-673342953-1686680420-3935038002-1000\..\SearchScopes\{E3095E04-5370-4428-90BA-FADDCD45C036}: "URL" = "http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=FF&o=14594&src=crm&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=FV&apn_dtid=YYYYYYYYPL&apn_uid=9f38bb8e-e2c5-4f55-814d-e8893a8d779b&apn_sauid=2CF957EB-B495-4BA2-99FF-599F1855E7F9"
FF - prefs.js..browser.search.defaultengine: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "Ask.com"
[2012-04-23 14:09:04 | 000,002,322 | ---- | M] () -- C:\Users\Krzysztof\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\1ppi9gbd.default\searchplugins\askcom.xml
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

3. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)