Skocz do zawartości

UKASH zablokował kompa


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Zabrakło drugiego loga z OTL - extras. Nie miałeś zaznaczonej opcji Rejestr - skan dodatkowy na "Użyj filtrowania". Zrób tak w następnym poście.

 

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\pccsmcfd.sys -- (pccsmcfd)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\PCAMPR5.SYS -- (PCAMPR5)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\DOCUME~1\ADMINI~1\USTAWI~1\Temp\catchme.sys -- (catchme)
O4 - HKLM..\Run: [RpcPing] C:\Documents and Settings\wiesiek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3995\RpcPing.exe ()
 
:Files
C:\Documents and Settings\wiesiek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\hellomoto
C:\Documents and Settings\wiesiek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3995
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj: Ask Toolbar / Ask Toolbar Updater

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL

Edytowane przez picasso
4.09.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...