Skocz do zawartości

UKASH/komputer zablokowany - proszę o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowy, mam problem jak w temacie. Jestem kompletnie zielony w tej całej tematyce logów itd. Zgodnie z instrukcją zakładania tematu dołączam pliki OTL i Extras wygenerowane przez OTL.

 

Mój problem wygląda następująco: nie mogę korzystać z komputera ze względu na okno z komendą ''komputer został zablokowany ze względu na złamanie prawa polskiego''. Zanim tu dotarłem odnalazłem artykuł w którym pisano o użyciu programu Combo Fix. Użyłem go, aczkolwiek nic sie nie zmieniło. Wynik również załączam.

 

Bardzo proszę o pomoc i wyjaśnienie krok po kroku co mam zrobić aby problem zwalczyć. Podkreślam raz jeszcze, że jestem laikiem.

 

Pozdrawiam.

OTL.Txt

ComboFix.txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
FF - prefs.js..browser.startup.homepage: "http://search.myheritage.com/"
O2 - BHO: (My Global Search Bar BHO) - {37B85A21-692B-4205-9CAD-2626E4993404} - C:\Program Files\MyGlobalSearch\bar\1.bin\MGSBAR.DLL File not found
O3 - HKLM\..\Toolbar: (My Global Search Bar) - {37B85A29-692B-4205-9CAD-2626E4993404} - C:\Program Files\MyGlobalSearch\bar\1.bin\MGSBAR.DLL File not found
O3 - HKU\S-1-5-21-1275210071-813497703-1801674531-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (My Global Search Bar) - {37B85A29-692B-4205-9CAD-2626E4993404} - C:\Program Files\MyGlobalSearch\bar\1.bin\MGSBAR.DLL File not found
O4 - HKLM..\Run: [RstrtMgr] C:\Documents and Settings\MAŁY\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\2494\RstrtMgr.exe ()
 
:Files
C:\Documents and Settings\MAŁY\Dane aplikacji\hellomoto
C:\Documents and Settings\MAŁY\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\2494
 
:Commands
[emptytemp]