Skocz do zawartości

UKASH - prośba o pomoc w usunięciu


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Kolego nie rób mi tu bydła i nie zakładaj podwójnych tematów. Czekaj cierpliwie na pomoc. Podwojony temat usuwam.

 

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
IE - HKCU\..\SearchScopes\{AD22EBAF-0D18-4fc7-90CC-5EA0ABBE9EB8}: "URL" = "http://www.daemon-search.com/search?q={searchTerms}"
[2012/02/04 22:40:54 | 000,000,000 | ---D | M] ("DAEMON Tools Toolbar") -- C:\Users\BOSS\AppData\Roaming\mozilla\Firefox\Profiles\6szu2e02.default\extensions\DTToolbar@toolbarnet.com
[2012/01/14 01:54:33 | 000,000,000 | ---D | M] (Yontoo Layers) -- C:\Users\BOSS\AppData\Roaming\mozilla\Firefox\Profiles\6szu2e02.default\extensions\plugin@yontoo.com
[2012/01/14 21:13:40 | 000,002,055 | ---- | M] () -- C:\Users\BOSS\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\6szu2e02.default\searchplugins\daemon-search.xml
[2011/08/17 20:27:26 | 000,001,565 | ---- | M] () -- C:\Users\BOSS\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\6szu2e02.default\searchplugins\web-search.xml
O4 - HKLM..\Run: [HP Connection Manager.exe]  File not found
O4 - HKCU..\Run: [tveoodsbytkllgk] C:\ProgramData\tveoodsb.exe ()
 
:Files
C:\ProgramData\oiywwuefyodkwgf
C:\ProgramData\vaunpzckufmlrdn
C:\Users\BOSS\0.7355198295639188.exe
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj: DAEMON Tools Toolbar / Przyspiesz Komputer - Kompletna deinstalacja / Yontoo

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

W porządku. Możesz przejść do kończenia sprawy:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}" = Java 6 Update 31

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A95000000001}" = Adobe Reader 9.5.1 - Polish

"Mozilla Thunderbird 11.0.1 (x86 pl)" = Mozilla Thunderbird 11.0.1 (x86 pl)

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...