Skocz do zawartości

Zeroaccess, Trojan Gen.2


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

bardzo proszę o pomoc - Norton wykrywa dwa typy wirusów jak w tytule tematu. Komp działa w sieci, od czasu kiedy pojawiły się komunikaty Nortona, nie ma dostępu do serwera FTP, blokowany jest terminal płatniczy, podłączony do tego samego routera. Do tej pory uruchomiłem programy typu TDSSkiller, fixzeroaccess itp. nic nie pomogło oczywiście.

 

Załączam obowiązkowe logi.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

OTL.Txt

gmer.txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

zrobione, załączam raport

 

 

SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff

Log created at 12:01 on 31/07/2012 by KG

Administrator - Elevation successful

 

========== reg ==========

 

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}]

(No values found)

 

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InprocServer32]

"ThreadingModel"="Both"

@="C:\Documents and Settings\KG\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\{a5236180-bd66-bf1d-68bc-ed22e01b6905}\n."

 

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1}]

@="Microsoft WBEM New Event Subsystem"

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1}\InprocServer32]

@="C:\WINDOWS\system32\wbem\wbemess.dll"

"ThreadingModel"="Both"

 

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}]

@="MruPidlList"

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InProcServer32]

@="%SystemRoot%\system32\shdocvw.dll"

"ThreadingModel"="Apartment"

 

 

========== filefind ==========

 

Searching for "services.exe"

C:\WINDOWS\$hf_mig$\KB956572\SP3QFE\services.exe --a---- 111104 bytes [06:59 17/04/2009] [11:19 09/02/2009] 8816E60BF654353E8E0D35ED98875445

C:\WINDOWS\$NtUninstallKB956572$\services.exe -----c- 109056 bytes [15:00 17/04/2009] [12:00 15/04/2008] 3E3AE424E27C4CEFE4CAB368C7B570EA

C:\WINDOWS\system32\services.exe --a---- 111104 bytes [12:00 15/04/2008] [11:25 09/02/2009] 02A467E27AF55F7064C5B251E587315F

C:\WINDOWS\system32\dllcache\services.exe --a--c- 111104 bytes [12:00 15/04/2008] [11:25 09/02/2009] 02A467E27AF55F7064C5B251E587315F

 

-= EOF =-

Odnośnik do komentarza

1. Start > uruchom > cmd i wklep:

 

reg delete HKCU\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /f

 

2. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:Files
C:\WINDOWS\Installer\{a5236180-bd66-bf1d-68bc-ed22e01b6905}
C:\Documents and Settings\KG\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\{a5236180-bd66-bf1d-68bc-ed22e01b6905}
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

3. Przez Panel sterowania odinstaluj: pdfforge Toolbar v6.2

 

4. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

5. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) oraz z SystemLook.

Odnośnik do komentarza

zrobione, przesyłam logi

 

SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff

Log created at 13:02 on 31/07/2012 by KG

Administrator - Elevation successful

 

========== reg ==========

 

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}]

(Unable to open key - key not found)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1}]

@="Microsoft WBEM New Event Subsystem"

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1}\InprocServer32]

@="C:\WINDOWS\system32\wbem\wbemess.dll"

"ThreadingModel"="Both"

 

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}]

@="MruPidlList"

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InProcServer32]

@="%SystemRoot%\system32\shdocvw.dll"

"ThreadingModel"="Apartment"

 

 

========== filefind ==========

 

Searching for "services.exe"

C:\WINDOWS\$hf_mig$\KB956572\SP3QFE\services.exe --a---- 111104 bytes [06:59 17/04/2009] [11:19 09/02/2009] 8816E60BF654353E8E0D35ED98875445

C:\WINDOWS\$NtUninstallKB956572$\services.exe -----c- 109056 bytes [15:00 17/04/2009] [12:00 15/04/2008] 3E3AE424E27C4CEFE4CAB368C7B570EA

C:\WINDOWS\system32\services.exe --a---- 111104 bytes [12:00 15/04/2008] [11:25 09/02/2009] 02A467E27AF55F7064C5B251E587315F

C:\WINDOWS\system32\dllcache\services.exe --a--c- 111104 bytes [12:00 15/04/2008] [11:25 09/02/2009] 02A467E27AF55F7064C5B251E587315F

 

-= EOF =-

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza

No to po problemie. Przejdź do finalizacji tematu:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83217004FF}" = Java 7 Update 4

"{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-A00000000001}" = Adobe Reader 6.0.1

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...