Skocz do zawartości

Ukash - WIN 7 - 64 Bit / edit. usuniety - prosba o sprawdzenie loga


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

pewnie jestescie zmeczeni tym Ukashem ale niestety komputer w firmie zostal zablokowany i nie umiem sobie z tym poradzic. Najgorsze ze mamy antywirusa NODa ale widocznie go zapomnialem zainstalowac przy zmiane komputera a teraz nie moge go zainstalowac z 'trybu awaryjnego' - szef bedzie zly ;)

 

System WIN 7 64 bit

W zalaczniku log z OTL

 

edit.

 

ComboFix zadziałał i komputer odpalił poprawnie - szybko zainstalowałem antywirusa NOD'a i go zarejestrowałem. Teraz mam skromną prośbę do obecncyh tutaj specjalistów o sprawdzenie nowego loga, aby problem w przyszłości nie powrócił.

 

Pozdrawiam serdecznie

OTL.Txt

OTL 2.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Skoro używałeś ComboFix to on wszystko usunął, ale nie powinieneś tego robić na własną rękę. Wykonaj jeszcze to co poniżej:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL oraz usuń ten folder z dysku C:\ProgramData\lpargzacfqwuzle

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216022FF}" = Java 6 Update 22

"{AC76BA86-1033-C740-7760-000000000002}" = Adobe Acrobat 7.0 Professional - Czech, Polish, Greek <---- tu jeśli jest możliwość aktualizacji

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A70000000000}" = Adobe Reader 7.0 - Polish

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...