Skocz do zawartości

Dopadl mnie UKASH


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W OTLPE uruchom Uruchom OTL i w oknie Custom Scans/Fixes wklej następujący tekst:

 

:OTL
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKU\Artur_ON_D\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No CLSID value found.
O4 - HKU\Artur_ON_D..\Run: [RESTART_STICKY_NOTES]  File not found
O4 - HKU\Artur_ON_D..\Run: [RpcEpMap] D:\Users\Artur\AppData\Local\Microsoft\Windows\4696\RpcEpMap.exe ()
 
:Files
D:\Users\Artur\AppData\Local\Temp*.html
D:\Users\Artur\AppData\Roaming\hellomoto
D:\Users\Artur\AppData\Local\Microsoft\Windows\4696
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Run Fix. Zatwierdź restart komputera.

 

System powinien się dać uruchomić normalnie a ty wykonaj wtedy raporty z OTL.

Odnośnik do komentarza

Tu jeszcze nie koniec usuwania.

 

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
FF - prefs.js..browser.search.defaultengine: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "Ask.com"
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://websearch.ask.com/redirect?client=ff&src=kw&tb=AVR-3&o=APN10401&locale=en_PL&apn_uid=fd34bc88-ebdd-4821-98fa-72080cbeb45f&apn_ptnrs=%5EABZ&apn_sauid=13F1B361-48D4-4358-A3D6-77CC34A83DB2&apn_dtid=%5EYYYYYY%5EYY%5EPL&&q="
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
O4 - HKCU..\Run: [RESTART_STICKY_NOTES] C:\Windows\System32\StikyNot.exe File not found
O4 - HKCU..\Run: [RpcEpMap] C:\Users\Artur\AppData\Local\Microsoft\Windows\4696\RpcEpMap.exe File not found
 
:Commands
[reboot]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj: Ask Toolbar (Avira SearchFree Toolbar plus Web Protection Updater) / pdfforge Toolbar v4.6

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Teraz mogę uznać, że jest czysto. Przejdź do finalizacji tematu:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

Internet Explorer (Version = 8.0.7601.17514)

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A95000000001}" = Adobe Reader 9.5.0 - Polish

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...