Skocz do zawartości

Ten komputer został zablokowany


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
IE - HKLM\..\SearchScopes\{afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b}: "URL" = "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2790392"
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
O4 - HKCU..\Run: [ExecWin] C:\Users\Micha│\AppData\Roaming\ExecWin\ExecWin.exe File not found
O4 - HKCU..\Run: [LG LinkAir]  File not found
O4 - HKCU..\Run: [PlayNC Launcher]  File not found
O4 - HKCU..\Run: [RocketDock] "C:\Program Files (x86)\RocketDock\RocketDock.exe" File not found
O4 - HKCU..\Run: [WebDefe] C:\Users\Micha│\AppData\Roaming\WebDefe\WebDefe.exe File not found
 
:Files
C:\ProgramData\hwztvigkfdsndyo
C:\ProgramData\korkonepxqxoyzw
C:\ProgramData\mjflnryc.exe
C:\Users\Michał\0.25568585267468746.exe
C:\Users\Micha│\AppData\Roaming\WebDefe
C:\Users\Micha│\AppData\Roaming\ExecWin
 
:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"mjflnrycfizosct"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"mjflnrycfizosct"=-
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj: BitTorrentBar Toolbar / DAEMON Tools Toolbar

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Infekcja została usunięta. Przejdź do finalizacji tematu:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. oraz usuń z dysku ten plik: C:\Users\Michał\AppData\Roaming\bot.exe

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj system do Service Pack 1 oraz Jave do najnowszej wersji. Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...