Skocz do zawartości

Ukash - komputer zablokowany (pomocy)


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\RtsPStor.sys -- (RSPCIESTOR)
O4 - HKLM..\Run: [WiaExtensionHost64] C:\Documents and Settings\Adam\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\730\WiaExtensionHost64.exe ()
O4 - HKCU..\Run: []  File not found
 
:Files
C:\Documents and Settings\Adam\Dane aplikacji\hellomoto
C:\Documents and Settings\Adam\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\730
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Sprawa załatwiona. Przejdź do finalizacji tematu:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216024F0}" = Java 6 Update 24

"Mozilla Firefox 9.0.1 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 9.0.1 (x86 pl)

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...