Skocz do zawartości

Problem malware (UKASH)


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Users\AAA\AppData\Local\Temp\catchme.sys -- (catchme)
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = pl.v9.com/idg/idg_1332765020_210882
IE - HKU\S-1-5-21-4049409342-1144527223-4063683760-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = pl.v9.com/idg/idg_1332765020_210882
IE - HKU\S-1-5-21-4049409342-1144527223-4063683760-1001\..\SearchScopes\{AD22EBAF-0D18-4fc7-90CC-5EA0ABBE9EB8}: "URL" = "http://www.daemon-search.com/search?q={searchTerms}"
[2012-06-14 18:51:15 | 000,000,000 | ---D | M] (KMPlayer Toolbar) -- C:\Users\AAA\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\uvcjbgb7.default\extensions\toolbar@ask.com
[2011-08-20 16:58:13 | 000,002,055 | ---- | M] () -- C:\Users\AAA\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\uvcjbgb7.default\searchplugins\daemon-search.xml
[2012-03-26 14:30:20 | 000,002,415 | ---- | M] () -- C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\v9.xml
O4 - HKLM..\Run: [recdisc] C:\Users\AAA\AppData\Local\Microsoft\Windows\4398\recdisc.exe ()
 
:Files
C:\Users\AAA\AppData\Roaming\hellomoto
C:\Users\AAA\AppData\Local\Microsoft\Windows\4398
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj: Ask Toolbar (KMPlayer Toolbar) / DAEMON Tools Toolbar / V9 HomeTool / KMPlayer Toolbar Updater

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Potwierdzam usunięcie infekcji. Przejdź do finalizacji tematu:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

Internet Explorer (Version = 8.0.7601.17514)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}" = Java 6 Update 31

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A94000000001}" = Adobe Reader 9.4.6 - Polish

"Mozilla Firefox 11.0 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 11.0 (x86 pl)

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...