Skocz do zawartości

Weelsof po raz kolejny


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
O4:64bit: - HKLM..\Run: [WABSyncProvider] C:\Users\abc\AppData\Local\Microsoft\Windows\4640\WABSyncProvider.exe ()
 
:Files
C:\Users\abc\AppData\Roaming\hellomoto
C:\Users\abc\AppData\Local\Microsoft\Windows\4640
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Infekcje masz usuniętą także powinno być po problemie. Kroki końcowe:

 

1. Wciśnij klawisz z flagą Windows + R wklej i wywołaj polecenie "C:\Users\abc\Desktop\ComboFix.exe" /uninstall

 

2. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

3. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

4. Zaktualizuj system instalując Service Pack 1 oraz wymienione programy do najnowszych wersji:

 

64bit- Ultimate Edition  (Version = 6.1.7600) - Type = NTWorkstation

 

Internet Explorer (Version = 8.0.7600.16385)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}" = Java 6 Update 31

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A93000000001}" = Adobe Reader 9.3 - Polish

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

5. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...